[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

استقرار نیروگاه خورشیدی در مناطق صنعتی، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به ظرفیت‌های شهرک‌های صنعتی شهرستان اقلید برای جذب سرمایه‌گذار گفت: در این شهرستان 6 شهرک و ناحیه صنعتی دولتی و یک شهرک صنعتی غیردولتی ایجاد شده که بستر مناسبی را برای جذب سرمایه‌گذار و توسعه صنعتی و ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان فراهم کرده است.
سیدمسعود عظیمی پس از بازدید از شهرک‌ها و نواحی صنعتی اقلید در جلسه با هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اقلید 1 با بیان اینکه شهرک‌های صنعتی اقلید ۱ و ۲ و نواحی صنعتی تیمارجان، خنجشت، حسن‌آباد و سده و نیز شهرک صنعتی غیردولتی محبت‌گستر در اقلید راه‌اندازی شد و این شهرستان عنوان نخست استان را در زمینه تعداد شهرک‌ها و نواحی صنعتی ایجاد شده به خود اختصاص داده است، گفت: تکمیل زیرساخت‌های برخی از این شهر‌ها و نواحی صنعتی متناسب با ظرفیت جذب سرمایه‌گذار و استقرار واحدهای تولیدی و صنعتی در برنامه قرار دارد. وی افزود: تاکنون 175 قرارداد سرمایه‌گذاری در شهرک‌های صنعتی اقلید منعقد شده و 33 واحد نیز با اشتغال 385 نفر در مرحله بهره‌برداری قرار دارد. وی با بیان اینکه بخش زیادی از شهرک صنعتی اقلید 1 به متقاضیان واگذار شده و این شهرک جزو شهرک‌های صنعتی تقاضامحور قرار دارد، گفت: راه‌اندازی اراضی فاز دوم این شهرک صنعتی به منظور آماده‌سازی برای واگذاری به متقاضیان به عنوان یک اولویت در برنامه قرار می‌گیرد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به درخواست‌ها و مطالبات اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی شهرک صنعتی اقلید 1 بر برنامه‌ریزی برای رفع مشکلات این شهرک صنعتی تأکید کرد و گفت: این شهرک صنعتی هم‌اکنون در زمینه زیرساخت‌ها وضعیت مطلوبی دارد و شرکت خدماتی نیز در راهبری شهرک به خوبی به وظایف خود عمل کرده است.
عظیمی همچنین با اشاره به بازدید از شهرک صنعتی شماره 2 اقلید از برنامه‌ریزی برای واگذاری اراضی این شهرک صنعتی به طرح‌های نیروگاه خورشیدی خبر داد و گفت: زاویه تابش نور در اقلید وضعیت مناسبی را برای سرمایه‌گذاری در این بخش فراهم کرده و ما نیز از سرمایه‌گذاران این طرح‌ها حمایت حداکثری انجام خواهیم داد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس همچنین با حضور در ناحیه صنعتی تیمارجان اقلید، ضمن بازدید از زیرساخت‌های این ناحیه صنعتی و طرح‌های در حال اجرا، در جلسه با اعضای هیئت‌مدیره شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی به بررسی مسائل و مشکلات پرداخت. عظیمی در این بازدید با اشاره به مساحت کم این ناحیه صنعتی و موقعیت ویژه منطقه در جذب سرمایه‌گذار، به ویژه برای طرح‌های صنایع تبدیلی و تکمیلی بخش کشاورزی، بر اجرای طرح توسعه این ناحیه صنعتی با هدف آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای واگذاری به متقاضیان تأکید کرد و گفت: این موضوع به صورت اولویت در دستور کار قرار خواهد گرفت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی