[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دلاوری‌های ارتش ماندگار است، روزنامه شیراز نوین

علی فراشاییان شهردار منطقه یازده با امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد دیدار و گفت‌وگو کرد. شهردار منطقه یازده با اشاره به جان‌فشانی‌های نیروهای ارتش در هشت سال دفاع مقدس، گفت: نقش‌برجسته سرداران ارتش در جنگ و دلاوری‌های سربازان میهن در پاسداری ازاین مرز و بوم تا همیشه دوران‌ها در یادهای مردم ایران ماندگار است.
فراشاییان افزود: مدیران و کارکنان شهرداری منطقه یازده آماده هرگونه همکاری دوسویه و در چارچوب قانون با برادران ارتش هستند و بی‌گمان این همیاری به سود شیراز و مردم شیراز خواهد بود.
امیر سرتیپ دوم ابوالقاسم رضایی فرمانده ارشد نظامی ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در سخنانی گفت: گسترش و آبادانی شهر در گرو دلسوزی همه مدیران شهری به ویژه مدیران شهرداری است.
امیر ابوالقاسم رضایی افزود: ارتش برای همکاری با شهرداری در برنامه‌های آبادانی آمادگی دارد و ما برای داشتن شهری پویا و پیشرفته از هیچ کوششی فروگذار نیستیم. ابراز آمادگی دوسویه ارتش و شهرداری منطقه یازده برای هرگونه همکاری سازنده در راهبری کارها با دورنمای آبادانی شهر برای آسایش شهروندان از دیگر نکته‌هایی بود که درباره آن گفت‌وگو به میان آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی