[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

باغ جنت به شهربازی مجهز می‌شود، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه چهار شیراز گفت: به‌زودی ساخت و تجهیز شهربازی ویژه بزرگسالان و کودکان در بوستان باغ جنت شیراز آغاز می‌شود. به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار شیراز، حسام‌الدین اسدزاده اظهار داشت: احداث و بهره‌برداری شهربازی بزرگسال و کودک بوستان جنت با همکاری سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و مشارکت بخش خصوصی در راستای تحقق نقش گردشگری شهر در طرح ساختاری و راهبردی و تأمین خدمات تفریحی شهروندان اجرا می‌شود.
وی افزود: این شهربازی با تعداد 19 دستگاه بازی در زمینی به مساحت 7000 مترمربع و با مبلغ بالغ بر 56میلیارد تومان احداث و تجهیز می‌شود تا شهروندان و گردشگران از آن بهره‌مند شوند.
اسدزاده بیان کرد: بخش بزرگسالان با 6 دستگاه سنگین شامل چرخ و فلک 50متری وی‌آی‌پی، کشتی وایکینگ، فریزبی، صندلی پرنده، سالتو، ماشین برقی و در بخش کودک نیز با 13 دستگاه شامل یوفو کودک، فریزبی کودک، کشتی وایکینگ کودک، کف‌گردان حیوانات، هلی‌کوپتر کودک، آفتاب مهتاب، تاب دلقک، ترامپولین، قلعه بادی، استخر توپ، گیم، بازی شانسی و قایق پایی به صورت سرپوشیده ساخت و تجهیز می‌شود.
اسدزاده افزود: مدت احداث این پروژه حداکثر 10 ماه است که پس از اخذ مجوزات لازم از اداره استاندارد مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
وی خاطرنشان کرد: مقیاس عملکردی این شهربازی منطقه‌ای است و تأمین‌کننده خدمات گردشگری و تفریحی در منطقه غرب شهر می‌باشد.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز گفت: سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت با تلاش‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و شهرداری منطقه ۴، انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد.
هومان معصومی اظهار کرد: سرمایه‌گذار پروژه احداث شهربازی بوستان جنت، با تلاش‌های سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی و شهرداری منطقه ۴، انتخاب و مرحله انعقاد قرارداد آغاز شد.
وی در این خصوص گفت: عملیات اجرایی احداث شهربازی باغ جنت با مشارکت سرمایه‌گذار به‌زودی و پس از عقد قرارداد، آغاز می‌شود و طبق پیش‌بینی‌های انجام‌شده، این پروژه ظرف مدت ۱۰ ماه به بهره‌برداری می‌رسد.
رئیس سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری شیراز با بیان این مطلب که باغ جنت به‌عنوان بزرگ‌ترین بوستان تفریحی منطقه جنوب شیراز تاکنون شهربازی نداشته است، گفت: در این پروژه از ۱۹ نوع دستگاه بازی در مقیاس بزرگ و متوسط نصب می‌شود و اجرای آن علاوه بر افزایش سرانه تفریحی شهروندان شیراز، بستر نشاط اجتماعی را نیز فراهم خواهد کرد.
معصومی بیان کرد: با رویکرد تأمین زیرساخت‌های تفریحی و ایجاد نشاط اجتماعی،‌ احداث شهربازی در بوستان‌های آزادی، جنت و نماز در محدوده مناطق ۱، ۴ و ۱۱ در قالب بسته سرمایه‌گذاری تدوین و ارائه‌شده است که پس از رایزنی با سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی مختلف، همچنین مذاکرات متعدد با هدف کارشناسی فنی و اقتصادی، سرمایه‌گذار بوستان جنت تعیین‌ شده و بوستان آزادی نیز به‌زودی به نتیجه نهایی خواهد رسید‌.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی