[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

تمرکز بر سلامت جسم و روان کارکنان، روزنامه شیراز نوین

در راستای بخش‌نامه سنجش سلامت کارکنان صنعت آب و برق، شرکت آب منطقه‌ای فارس طی برنامه زمان‌بندی شده در یکی از مراکز علمی تخصصی، سنجش سلامت در حال انجام می‌باشد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، سیاوش بدری مدیرعامل آب منطقه‌ای گفت در راستای اجرای بخش‌نامه سلامت، پایش ادواری کارکنان و ایجاد حس نشاط و شادابی در محیط کار، سنجش سلامت کارکنان انجام شد.
بدری افزود: این سنجش که شامل معاینات بالینی، روان‌سنجی و ارگونومی بدن است، در مرکز طب کار مورد تأیید علوم پزشکی شیراز برای کارکنان شرکت سهامی آب منطقه‌ای، از ابتدای دی‌ماه سال 1402 شروع شده و تا پایان سال در جریان می‌باشد. رئیس هیئت‌مدیره شرکت آب منطقه‌ای فارس در ادامه گفت: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با مرکز مربوطه پس از انجام تست سلامت، آنالیز لازم در این خصوص انجام می‌گیرد و کارکنانی که نیاز به طی دوره درمانی داشته یا احتیاج به انجام ورزش‌های خاص برای برخورداری از سلامت لازم دارند به مراکز مربوطه معرفی می‌شوند.
لازم به ذکر است از یک سو جسم و از سمت دیگر روان انسان در تعامل با یکدیگر و لازم و ملزوم هم هستند؛ چنانچه بتوان سلامت موردنیاز فرد را حاصل کرد، می‌توان امیدوار بود شرح وظیفه آنها به نحو احسن انجام شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی