[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

روش خوراکی برای مبارزه با کلسترول اضافی، روزنامه شیراز نوین

سرکه سیب سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد. یکی دیگر از ویژگی‌های خوب سرکه سیب سرکه این است که کمک می‌کند تا کلسترول را کاهش دهد. باید بدانید سرکه سیب سرکه سطوح کلسترول پایدار را تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد و در عوض، بدن را قادر به خلاص شدن از کلسترول اضافی 
می‌کند.
سرکه سیب سیستم گوارش را بهبود می‌بخشد: یکی از خواص لاغری سرکه سیب سرکه، توانایی آن در بهبود سیستم گوارش است. به این ترتیب، بدن بین وعده‌های غذا به دنبال غذا نمی‌گردد. همچنین با این عمل به جلوگیری از مشکلات معده کمک می‌کند. در زمان کوتاهی، بدن شما به نحوی بسیار سازمان یافته کار خواهد کرد و متوجه خواهید شد که وزن طبیعی خود را کاهش می‌دهید.
مبارزه با کلسترول اضافی: یکی دیگر از ویژگی‌های خوب سرکه سیب سرکه این است که کمک می‌کند تا کلسترول را کاهش دهد. باید بدانید سرکه سیب سرکه سطوح کلسترول پایدار را تحت‌تأثیر قرار نمی‌دهد و در عوض، بدن را قادر به خلاص شدن از کلسترول اضافی می‌کند. 
میزان چربی بدن را کاهش می‌دهد: برای افرادی که چربی بیشتری نسبت به سن و قدشان دارند، توصیه می‌شود 2 یا 3 قاشق غذاخوری سرکه سیب سرکه در روز مصرف کنند. مهم‌ترین مطلب در مورد سرکه سیب این است که با مقادیر بسیار کم، شما می‌توانید از چربی‌های اضافی بدون هیچ مشکلی یا عوارض خلاص شوید. علاوه بر این، تنها چربی اضافی را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد و بر چربی‌های ضروری بدن تأثیر نمی‌گذارد. 
باعث تثبیت سطح گلوکز می‌شود: اگرچه سرکه سیب سرکه طعم اسیدی دارد، از آنجا منشأ از میوه است، حاوی قندهای با کیفیت بالا می‌باشد. لازم به یادآوری است که هر فرد نیاز به مصرف قند برای دریافت انرژی دارد. با مصرف یک قاشق چای‌خوری سرکه سیب سیب در روز در رژیم غذایی، شما می‌توانید برخی از این انرژی را دریافت کنید. 
داشتن پتاسیم: سرکه سیب سرکه به دلیل داشتن پتاسیم، به جلوگیری از سرگیجه که گاهی اوقات در ابتدای رژیم غذایی جدید یا رژیم آموزشی ایجاد می‌شود، کمک می‌کند. پتاسیم از التهاب جلوگیری کرده، استخوان‌ها را تقویت و انرژی بدن را فراهم می‌کند. 
داشتن ویتامین آ: ویتامین A به کاهش وزن کمک می‌کند و مانع از ظهور پوست کش یافته می‌شود. علائم کششی یکی از اثرات جانبی از دست دادن وزن است. اگرچه ورزش، نوشیدن آب به اندازه کافی و خوردن پروتئین‌های سبک باعث کاهش ظهور آن می‌شود. 
گرسنگی را سرکوب می‌کند: خوردن کمی سرکه سیب همراه با آب کمی با آب کمک می‌کند تا گرسنگی از بین رفته و هوس خوردن یک ساندویچ از بین برود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی