[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

جلب رضایتمندی با ساده‌سازی فرایندها ، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، تحولات ساختاری را نتیجه ساده‌سازی فرایندها و تفکیک وظایف دانست که می‌تواند منجر به رضایتمندی همکاران و ذی‌نفعان سازمان شود.
به گزارش روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، مجتبی دهقان‌پور در دیدار با مراد محمدی معاون مرکز نوسازی و تحول اداری وزارت جهاد کشاورزی و هیئت همراه، گفت: با شناسایی و تکمیل خدمات حوزه کاری وزارت جهاد کشاورزی و تفکیک وظایف تولی‌گری و تصدی‌گری، می‌توانیم علاوه بر رضایت کارکنان، تأثیر مثبت خدمات خود را در زندگی مردم نیز احساس کنیم.
به گفته وی، آنچه می‌تواند به ما کمک کند، این است که اقدامات ما به عنوان یک دستگاه متولی در زندگی مردم قابل‌لمس باشد.
این مقام مسئول با اشاره به نقش مؤثر سایر کنشگران در بهبود فرایندها، افزود: باید از ظرفیت دانشگاه‌ها و سایر دستگاه‌های دیگر استفاده کنیم و با نظرسنجی، از انتقادات سازنده آنها بهره برده و بحث تعالی را به صورت یک فرایند ببینیم.
دهقان‌پور بر اهمیت مشارکت همکاران بخش دولتی و خصوصی در سه حوزه تدوین برنامه‌ها، اجرای آنها و در نهایت ارزیابی عملکرد تأکید کرد و گفت: استفاده از تشکل‌ها، اتحادیه‌ها و زنجیره‌های تولید در بحث متعادل‌سازی بازار، استفاده از ظرفیت اتاق اصناف در نظارت بر بازار و بهره‌مندی از اتاق بازرگانی در بخش صادرات محصولات تولیدی، یکی از راهکارهای ما در مسیر تحول و نوسازی خدمات است.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان فارس، افزود: نظرسنجی و ارزیابی عملکرد سازمان توسط همکاران، کنشگران بخش کشاورزی و مصرف‌کنندگان می‌تواند به عنوان یک مدیریت پروژه برای واحدهای تخصصی تعریف شود که علاوه بر دستگاه‌ها و سازمان‌های مستقل، یکی از معاونت‌های تخصصی نیز در این زمینه کمک کند و در نهایت، بهبود عملکردها منجر به افزایش بهره‌وری و رضایت مردم شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی