[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

رونق آسفالت در کلان‌شهر شیراز، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز با بیان اینکه اجرای آسفالت در یازدهمین مرحله جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز از ۱۶ مردادماه آغاز شده است، گفت: در طول هفته بیست و چهارم، ۳۸هزار و ۲۰۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۷۷۵ تُن آسفالت شده است.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی در خصوص آسفالت معابر سطح شهر اظهار کرد: یازدهمین گام از جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز که از روز دوشنبه ۱۶ مردادماه جاری با ۶میلیون مترمربع آسفالت و اعتبار بالغ ‌بر یک‌هزار و ۲۰۰میلیارد تومان شروع‌ شده، طی برنامه دوساله انجام می‌شود.
سخنگوی شهرداری شیراز با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در هفته بیست و چهارم از جهش عمرانی اعلام کرد: در هفته گذشته، ۳۸هزار و ۲۰۰ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۴هزار و ۷۷۵ تن آسفالت شده است.
او در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات درزگیری، لکه‌گیری، روکش آسفالت در معابر آسفالت قدیمی و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در کمربندی جنوب توسط معاونت فنی و عمرانی و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۲، ۳، ۴، ۶ و ۷ صورت گرفته است.
روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه‌های ۱۵ دولت شرقی، ۳۱ و ۴۲ بنی‌هاشمی فرعی اول سمت چپ، ۶ خیابان داراب و پارسا و ۳۱٫۱ بولوار عاشورا و خیابان شهید همتی در منطقه ۵ و پروژه ۵۵متری جنوب شهرک حافظ از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی و پروژه بزرگ‌راه سردار شهید استوار از پروژه‌های سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری نیز انجام ‌شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.
جاویدی گفت: طی ۲۴ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، در یازدهمین گام جهش عمرانی کلان‌شهر شیراز، تاکنون یک‌میلیون و ۱۷۸هزار و ۹۷۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۴۷هزار و ۵۴۵ تُن آسفالت انجام ‌گرفته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی