[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران ، روزنامه شیراز نوین

مدیر روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان فارس گفت: در راستای اجرای نظام‌نامه ارزیابی نیروهای پیمانکار، ابلاغیه وزارت نیرو، رویداد ارزیابی صلاحیت حرفه‌ای نیروهای پیمانکاری منطقه جنوب در مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان لار، طی روزهای یکم الی سوم بهمن‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.
محمدرسول تحفه، با اعلام این خبر بیان داشت: در این رویداد کارکنان پیمانکار شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به مدت سه روز در حوزه‌های دانشی، عملیاتی، تخصصی، پزشکی و روان‌شناختی مورد ارزیابی قرار خواهند گرفت. وی یادآور شد: این رویداد با همکاری شرکت توانیر، انجمن صنفی کارفرمایی شرکت‌های توزیع نیروی برق، دانشگاه شهید بهشتی برگزار خواهد شد.
مدیر دفتر ایمنی و کنترل ضایعات شرکت توزیع نیروی برق استان فارس نیز در ادامه، سنجش صلاحیت حرفه‌ای پیمانکاران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس را گامی مهم در جهت سنجش و ارزیابی دقیق شایستگی‌های دانشی، مهارتی، ویژگی‌های شخصیتی و ویژگی‌های جسمانی آنان دانست و بیان داشت: این ارزیابی‌ها در شغل‌های تخصصی شامل فن‌ورز عملیات و اتفاقات شبکه به تعداد 103 نفر، فن‌ورز احداث و بهینه‌سازی شبکه و پست به تعداد 44 نفر، فن‌ورز نصب و اصلاح، تست، قطع و وصل لوازم اندازه‌گیری جهت 38 نفر و فن‌ورز خط گرم به تعداد 18 نفر و در مجموع 203 نفر انجام می‌گردد.
وحید قاضی‌پور، بهره‌گیری از نیروی انسانی دارای صلاحیت در شرکت‌های پیمانکار و حصول اطمینان از کیفیت نیروی انسانی به ‌کار گرفته شده در مشاغل فنی و تخصصی را امری ضروری در جهت خدمت‌رسانی باکیفیت و بدون وقفه و تأمین برق مطمئن و پایدار عنوان و تأکید کرد: نیروی انسانی متخصص و متعهد به عنوان ارزشمندترین سرمایه و عامل اصلی خدمت‌رسانی پایدار و مطلوب در صنعت برق محسوب می‌شود که برای ایفای صحیح وظایف خود نیازمند به‌روزرسانی و ارتقای مستمر دانش و مهارت‌ می‌باشد.
وی تصریح کرد: بی‌تردید برگزاری چنین رویدادهایی و ارزیابی دقیق و ماهرانه مهارت‌ها می‌تواند در رشد و تعالی و پیشرفت این شرکت جهت خدمت‌رسانی شایسته به مردم و ارائه خدمات مطلوب‌تر نقش مهمی داشته باشد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی