[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

برگزاری جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آباده ، روزنامه شیراز نوین

برگزاری جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آباده 
 کریم آمالی- گروه شهرستان‌ها- آباده
جلسه کمیسیون نظارت شهرستان آباده، با حضور رئیس کمیسیون نظارت و اداره صمت و سایر اعضای کمیسیون نظارت، در محل اتاق اصناف آباده برگزار شد. در این جلسه نعمت‌الهی ضمن تبریک میلاد امیرالمؤمنین حضرت علی(ع) به ارائه گزارشی از اجرای مصوبات جلسه پیشین پرداخت و بر هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر تأکید کرد و گفت: با توجه به برگزاری انتخابات، در جهت افزایش جهاد تبیین، امید سیاسی و حضور حداکثری مردم در انتخابات یک فریضه مسلم است.
نعمت‌الهی اظهار داشت: با توجه به پیش رو بودن اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان و همچنین نوروز ۱۴۰۳، کلیه دستگاه‌های ذی‌ربط با دقت و هماهنگی هرچه بیشتر به کنترل و نظارت بر تأمین و توزیع کالاهای اساسی به صورت بهینه پرداخته و نظارت بر واحدهای صنفی بدون پروانه کسب و همچنین تخلفات صنفی واحدهای دارای پروانه کسب با شدت و حدت بیشتری از سوی گشت‌های مشترک انجام پذیرد.
از جمله موارد مورد تأکید در این جلسه، تشکیل جلسه‌ای فوری باحضور شهرداری، نماینده دادستان، اتاق اصناف، جهاد کشاورزی، شبکه بهداشت و بسیج اصناف برای سامان‌دهی جمعه‌بازار بود که مورد تأکید فرماندار ویژه شهرستان نیز بوده است. وی افزود: گشت‌های تخصصی با حضور کارشناسان اتحادیه‌های صنفی، برگزاری جلسات داخلی اتحادیه‌های صنفی، برگزاری منظم کمیسیون‌های پنج‌گانه اتحادیه‌ها و اتاق اصناف، ارائه جدول زمان‌بندی برگزاری نمایشگاه‌های عرضه کالا و معرفی واحد‌های صنفی ارائه‌دهنده تخفیفات و فروش فوق‌العاده در زمینه اقلام اساسی، پوشاک و کیف و کفش نیز از موارد مطروحه در این جلسه بود. 
در ادامه، برخی چالش‌های روز اصناف و واحد‌های صنفی تبیین و ضمن قرائت درخواست‌های صنفی با بحث و تبادل نظر اعضا و حصول تعدادی مصوبه صنفی جلسه به کار خود پایان داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی