[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بازدید از محلات به‌صورت هفتگی دنبال می‌شود، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۴ شیراز:
 بازدید از محلات به‌صورت هفتگی دنبال می‌شود

عضو ناظر شورای اسلامی شهر شیراز در منطقه چهار شهرداری، از تدوین و پیش‌بینی طرح‌های تشویقی برای احیا و نوسازی بافت‌های فرسوده در نقاط مختلف این شهر به ویژه برای شهروندان ساکن در منطقه چهار خبر داد.
به گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه چهار، رحیمی کیانی در جلسه ماهانه با یاوران شورای محلات این منطقه که به منظور پاسخ‌گویی به مطالبات مردمی به صورت مستمر برگزار می‌گردد، اظهار داشت: نگاه شورا و شهرداری همواره بر این نکته بوده که با محوریت رفع مشکلات مردم جلساتی را در محلات و مساجد برگزار کرده و با هم‌افزایی در راستای جهاد تبیین در کنار مردم به رفع مشکلات مردم بپردازد.
وی افزود: حضور در محلات و برگزاری جلسه با شهروندان به ما کمک می‌کند که در راستای ارائه بهتر خدمات، تلاش کرده و بتوانیم مشکلات را برطرف و عمران و آبادانی شهر را در مناطق مختلف رقم بزنیم.
رحیمی کیانی تصریح کرد: در شهرداری منطقه چهار، تمام منطقه را به محدوده و محله‌هایی تنظیم کردیم و هر دوشنبه در این محلات حضور یافته و مسائل و مشکلات را با حضور یاوران شوراها بررسی می‌کنیم.
وی با اشاره به بازدید هفته گذشته از قلعه عادل‌آباد اظهار کرد: یکی از مشکلات این محله ریزدانگی منازل و مشکلات ناشی از آن بود که برای رفع این مشکل لایحه‌ای را به کمیسیون تخصصی در شورا بردیم و توانستیم مشکلات موجود را برطرف کنیم تا مردم با پرداخت کمترین هزینه و استفاده از سیاست‌های مختلف تشویقی بتوانند نسبت به نوسازی خانه‌های خود اقدام کنند.
عضو شورای اسلامی شهر شیراز با بیان اینکه حضور اعضای شورا در منطقه‌ها و محله‌ها بسیار مفید است و در رفع مشکلات مؤثر است، تصریح کرد: در خصوص بودجه نیز هر پروژه‌ای که در محلات لازم است، در اولویت قرار گیرد و به شورای شهر و شهرداری منطقه انتقال داده شود تا آن را پیگیری کرده و به نتیجه برسانیم.
حل مشکلات شهروندان با حضور در محلات امکان‌پذیر است
شهردار منطقه چهار شیراز نیز گفت: جلسه یاوران شورای محلات هر هفته با حضور یکی از یاوران شورای محله جهت بررسی مسائل و مشکلات محلات و همچنین پیش‌بینی بودجه سال ۱۴۰۳ برگزار می‌شود.
حسام‌الدین اسدزاده افزود: در پی جلساتی که با یاوران شورای اسلامی شهر در محله قلعه عادل‌آباد داشتیم، هفته پیش بازدید میدانی از این محله صورت گرفت و از نزدیک در جریان نیازهای شهری و مطالبات مردمی این محله قرار گرفتیم.
وی بیان کرد: در این بازدید، شهروندان قلعه عادل‌آباد مشکلات منطقه و مطالبات خود را که شامل تملک املاک در مسیر و... بود را با ناظر و عضو شورای اسلامی و شهردار منطقه به‌صورت مستقیم در میان گذاشتند.
عالی‌ترین مقام مسئول در شهرداری منطقه 4 تأکید کرد: این بازدید در پی برگزاری جلسه یاوران شورای محله که هر هفته با حضور یکی از یاوران شورای محلات در جهت تنظیم بودجه سال آینده برگزار می‌شود، انجام شد.
اسدزاده ضمن قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان ساکن در محلات، گفت: حل مشکلات شهروندان با حضور در محلات امکان‌پذیر است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی