[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

دوباره مذاکره می‌کنیم!، روزنامه شیراز نوین

در حاشیه مراسم سالگرد درگذشت مهرداد میناوند، مدیرعامل پرسپولیس نسبت به آخرین روند انتخاب سرمربی سرخ‌پوشان پایتخت واکنش نشان داد.
به گزارش فوتبال 360، مراسم سومین سالگرد درگذشت مهرداد میناوند پیش از ظهر دیروز(جمعه) در بهشت زهرا(س) تهران برگزار شد و به نمایندگی از باشگاه پرسپولیس، رضا درویش، مدیرعامل سرخ‌پوشان پایتخت به همراه حسین بادامکی که در کسوت معاون ورزشی این باشگاه فعالیت می‌کند، در مراسم سالگرد پیشکسوت فقید فوتبال ایران حضور داشتند. با توجه به حواشی انتخاب سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت، یکی از سؤالات خبرنگاران از مدیرعامل پرسپولیس مرتبط با انتخاب جانشین یحیی گل‌محمدی بود. پرسپولیسی‌ها در طول روزهای گذشته در کش ‌و قوس انتخاب سرمربی جدید بودند و در این میان، نام چهره‌های مختلفی برای هدایت پرسپولیس به میان آمد. برانکو ایوانکوویچ، جدی‌ترین گزینه مطرح‌شده برای هدایت پرسپولیس بود که بعد از 2 نوبت مذاکره با این سرمربی کروات، ایوانکوویچ به درخواست سرخ‌پوشان پایتخت پاسخ منفی داد. بعد از مذاکرات نافرجام با برانکو، تلاش پرسپولیسی‌ها برای جلب رضایت دیگر گزینه‌ها هم بی‌سرانجام بود تا اوسمار ویرا به جدی‌ترین گزینه هدایت سرخ‌پوشان تبدیل شود.
اوسمار ویرا در حال حاضر در کسوت مربی موقت هدایت پرسپولیس را برعهده دارد و همراه این تیم در کشور امارات است؛ با این وجود، واکنش منفی هواداران به انتخاب این مربی برزیلی باعث شده تا پرسپولیسی‌ها نسبت به امضای قرارداد با ویرا در کسوت سرمربی مردد شوند. در این میان، حذف تیم ملی عمان با هدایت برانکو ایوانکوویچ باعث شد تا بار دیگر بحث حضور این سرمربی کروات در پرسپولیس مطرح شود و با توجه به چراغ سبز ایوانکوویچ، همگان چشم‌انتظار واکنش مدیرعامل پرسپولیس به این چراغ سبز بودند.
*مذاکره با برانکو منتفی نشده، ویرا هم جزو گزینه‌هاست!
رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در حاشیه برگزاری مراسم سالگرد مهرداد میناوند درباره آخرین وضعیت نیمکت سرخ‌پوشان پایتخت، وعده تازه‌ای به هواداران پرسپولیس داد و درباره موعد انتخاب سرمربی جدید گفت: ان‌شاءالله ظرف یکی دو روز آینده سرمربی معرفی می‌شود. درویش درباره مطرح شدن نام دوباره برانکو ایوانکوویچ گفت: اجازه دهید درباره کسی صحبت نکنیم. مدیرعامل سرخ‌پوشان درباره اینکه بازگشت ایوانکوویچ به پرسپولیس منتفی نشده، پاسخ کوتاهی داد و گفت: «خیر».
درویش نسبت به احتمال سرمربیگری اوسمار ویرا در تیم پرسپولیس هم واکنش نشان داد و در این‌باره پاسخ داد: او هم جزو کاندیداهاست؛ ما سه گزینه داریم که اوسمار هم جزو آنهاست. با توجه به صحبت‌های مدیرعامل پرسپولیس، باید دید سرانجام چه کسی به‌عنوان سرمربی جدید سرخ‌پوشان پایتخت معرفی خواهد شد و آیا طبق وعده درویش، طی 48 ساعت آینده جانشین یحیی گل‌محمدی رسماً معرفی می‌شود یا خیر؟

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی