[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رشدگازرسانی در پهنه فارس، روزنامه شیراز نوین

آیین تقدیر و دلجویی از خانواده‌های کارکنان متوفی در حین کار در شرکت گاز استان فارس برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان فارس، مراسم تقدیر مدیرعامل شرکت گاز استان فارس از خانواده‌های کارکنانی که در حین انجام وظیفه، جان خود را از دست داده‌اند، برگزار و از بازماندگان دلجویی شد. 
مدیرعامل شرکت گاز استان فارس گفت: متأسفانه طی سال‌های گذشته چند تن از کارکنان شرکت حین ادای وظیفه شغلی و خدمت‌رسانی به مردم جان عزیز خود را از دست داده‌اند و بزرگان گفته‌اند که جان‌سپاری در حین خدمت به مردم همان مجاهدت در راه خداست و شبیه شهادت است. از خداوند متعال می‌خواهیم این عزیزان را در سایه رحمت جاویدانش قرار دهد و ما را برای دیدن جای خالی آن عزیزان عزیز شکیبا سازد.
علی‌اکبر میدانشاهی به خدمات چشمگیر این همکاران فقید اشاره کرد و افزود: حس مسئولیت‌پذیری و تعهد این عزیزان برای همگان روشن است و از اخلاق معنوی، اخلاص و خوش‌رویی آنها همواره به نیکویی یاد می‌شود؛ به همین دلیل نام آن بزرگواران همیشه در شرکت گاز استان فارس ماندگار خواهد ماند.
وی همچنین اضافه کرد: تحقق پیش از موعد چشم‌انداز و اهداف شرکت و کلیه افتخارات از جمله پوشش بیش از 99 درصدی جمعیت شهری و روستایی و تحت پوشش قرار دادن 90 درصد از صنایع گاز متعلق به تمام کارکنان شرکت گاز استان به خصوص روح بلند عزیزان و همکاران محترم است که در حین انجام مأموریت اداری جان شیرین خود را از دست داده‌اند و همچنین خانواده‌های گران‌قدر این بزرگوران می باشد. در این آیین خانواده‌‌های مرحومان آرمند فر، زارعی و فتحی حضور داشتند و با اهدای لوح یادبود ازآنها تقدیر شایسته به عمل آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی