[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

شکوفایی استعدادهای فارس در عرصه سلامت، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با سالروز ولادت حضرت علی(ع)، آیین آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی ساخت بیمارستان صنعت نفت با حضور استاندار فارس، جمعی از مسئولان ارشد استان و مدیران بهداشت و درمان صنعت نفت در محل شهر بین‌المللی سلامت شیراز برگزار شد.
استاندار فارس در این مراسم گفت: آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی بیمارستان صنعت نفت در شهر بین‌المللی سلامت را در این روز خجسته به فال نیک می‌گیریم و از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز و مدیرعامل شرکت شهر سلامت هم متشکرم که در یک سال گذشته بر سرعت آماده‌سازی و اجرای زیرساخت‌ها افزوده‌اند؛ سرعت آماده‌سازی زیرساخت‌ها در شهر بین‌المللی سلامت طی یک سال گذشته انصافاً حیرت‌انگیز است و از وی می‌خواهم همچنان با همت و پشتکار در مسیر ایجاد و تکمیل این شهر بین‌المللی تلاش کنند.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز در ادامه آغاز عملیات اجرایی و کلنگ‌زنی بیمارستان صنعت نفت در شهر بین‌المللی سلامت شیراز را نقطه عطفی در رونق و توسعه این منطقه ویژه گردشگری و سلامت برشمرد و گفت: قطعاً راه‌اندازی و توسعه مراکز درمانی و‌ بیمارستان در این منطقه ویژه، باعث می‌شود تا ظرفیت شیراز و استان روز به روز در حوزه درمان و سلامت افزایش یابد. سعید مصفا بر نقش بی‌بدیل استان فارس و شیراز در حوزه گردشگری سلامت تأکید کرد و افزود: با توجه به پتانسیل بالای استان فارس و شیراز در حوزه گردشگری و جاذبه‌های مذهبی و تاریخی، سرمایه‌گذاری و ورود به حوزه گردشگری سلامت می‌تواند نقش جدی در خلق ثروت، اشتغال‌زایی و تحول در اقتصاد استان ایفا کند. رئیس هیئت مدیره شرکت شهر سلامت شیراز با بیان اینکه زیرساخت‌های فاز نخست شهر بین‌المللی سلامت در آینده‌ای نزدیک تکمیل می‌شود، ادامه داد: از این‌رو افراد و سرمایه‌گذاران می‌توانند با خیالی آسوده اقدام به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز خدمات درمانی کنند. مصفا از اخذ مصوبه ۸ هزار میلیاردی ریالی دولت از یک درصد اعتبارات سلامت و از محل مولدسازی دانشگاه علوم پزشکی شیراز که در دور دوم سفر ریاست جمهوری به استان فارس و در جریان بازدید آقای منظور، معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان برنامه و ‌بودجه در منطقه ویژه اقتصادی شیراز صورت گرفت، خبر داد و افزود: بی‌شک این اقدام مناسب روند توسعه و پیشرفت شهر سلامت شیراز را تسریع می‌بخشد. رئیس هیئت مدیره شرکت شهر سلامت شیراز با اشاره به اینکه طبق اهداف تعریف‌شده برای شهر سلامت در استان فارس، طی سال‌های آینده شاهد حضور قابل‌توجه گردشگران سلامت و حوزه درمان در شیراز و استان خواهیم بود، گفت: ورود گردشگران سلامت به شیراز ارزآوری مناسبی را برای کشور در پی خواهد داشت که استفاده از این ظرفیت و درآمد‌های حاصل از آن، می‌تواند باعث توسعه و پیشرفت در تمام حوزه‌ها شود.
مدیرعامل شرکت شهر سلامت شیراز در این مراسم عنوان کرد: در یک سال گذشته با حمایت‌های استاندار فارس و مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی شیراز، شهر بین‌المللی سلامت سرعت بسیار خوبی گرفته است و امیدواریم سال آینده اولین واحد درمانی در این مجموعه راه‌اندازی شود.مهندس منصوری با بیان اینکه بستر جذب سرمایه‌گذاری در شهر بین‌المللی شیراز مهیاست، افزود: سرمایه‌گذاران از داخل وخارج استان و خارج از کشور هر ماه مراجعه دارند و در حال مذاکره با آنها هستیم؛ از سوی دیگر سرمایه‌گذاری‌ها در بیمارستان تخصصی سرطان و یک کلینیک تخصصی در حال نهایی شدن است. مدیرعامل شرکت شهر سلامت شیراز تأکید کرد: زیرساخت‌های شهر بین‌المللی سلامت با سرعت در حال اجرا هستند و آماده پذیرش و استقبال از سرمایه‌گذاران حوزه‌های درمان، گردشگری سلامت و تندرستی هستیم‌. نماینده مردم شیراز و زرقـان در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم گفت: از همه کسانی که این امکان را فراهم کردند تا یکی از خواسته‌های دیرین مردم فارس و کشور محقق گردد صمیمانه قدردانی می‌کنم. ابراهیم عزیزی افزود: از استاندار فارس که با تلاش فراوان موضوعات عقب‌افتاده شهر بین‌المللی سلامت که از مصوبات دور اول دولت نهم بود را جاری و اجرایی کردند و باعث شد تا امروز عملیات اجرایی یکی از نیازهای اساسی مردم(بیمارستان نفت) محقق شود، تشکر می کنم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی