[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

جشنواره «ساندنس» برندگان خود را شناخت، روزنامه شیراز نوین

چهلمین جشنواره فیلم ساندنس برگزیدگان خود را در بخش‌های مختلف سینمایی دراماتیک و مستند اعلام کرد.
به گزارش ایسنا، چهلمین دوره جشنواره فیلم «ساندنس» آمریکا از ۱۸ تا ۲۸  ژانویه(۲۸ دی تا ۸ بهمن) در حال برگزاری است و فیلم «در تابستان‌ها» ساخته آلساندرا لاکوراتزا جایزه بزرگ هیئت داوران مسابقه سینمای دراماتیک آمریکا و «جنگ ظروف چینی» ساخته برندان بلومو محصول مشترک آمریکا و اوکراین هم جایزه بزرگ هیئت داوران بخش مسابقه مستند آمریکا را در اختتامیه این رویداد دریافت کردند.
در بخش سینمای جهان هم فیلم «سوجو» ساخته آسترید روندرو و فرناندو والادز محصول مشترک مکزیک، آمریکا و فرانسه جایزه بزرگ هیئت داوران مسابقه سینمای دراماتیک و فیلم «نوع جدیدی از بیایان» ساخته سیلیه سونسمو یاکوبسن محصول نروژ، جایزه بزرگ مسابقه مستند را از آن خود ساختند. در سایر بخش‌های جایزه تماشاگران در بخش سینمای دراماتیک آمریکا به «دیدی» ساخته شان وانگ و جایزه تماشاگران سینمای مستند آمریکا به «دخترها» ساخته آنجلا پتون و نانالی رو تعلق گرفت.
همچنین جایزه تماشاگران سینمای جهان هم به «دخترها دختر خواهند بود» ساخته شوچی تالاتی محصول مشترک هند، فرانسه و نروژ و جایزه تماشاگران سینمای مستند جهان هم به «ابلین» ساخته بنیامین ری محصول نروژ اختصاص یافت.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی