[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

گرایی به بلغارستان می‌رود، روزنامه شیراز نوین

در شرایطی که بسیاری از فرنگی‌کاران ایران به تورنمنت وهبی امره ترکیه می‌روند، چهره شاخص کشتی فرنگی ایران عازم تورنمنت بلغارستان خواهد شد. به گزارش ایسنا، کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی قصد دارد محمدرضا گرایی، دارنده مدال‌های طلای جهان و المپیک در وزن ۶۷ کیلوگرم را به رقابت‌های بین‌المللی نیکولا پتروف در بلغارستان اعزام کند.
از سوی دیگر سعید اسماعیلی و جواد رضایی نیز دو کشتی‌گیری هستند که قرار است در وزن ۶۷ کیلوگرم به رقابت‌های بین‌المللی وهبی امره در ترکیه اعزام شوند. هر کدام از این دو کشتی‌گیر که در جام وهبی امره عملکرد و نتیجه بهتری کسب کند با تصمیم کادر فنی تیم ملی عازم رقابت‌های قهرمانی آسیا می‌شود و در صورتی که در رقابت‌های آسیایی موفق به کسب مدال طلا شود، برای حضور در المپیک در رقابت انتخابی به مصاف محمدرضا گرایی خواهد رفت.
در صورتی که رضایی یا اسماعیلی به‌عنوان نماینده وزن ۶۷ کیلوگرم ایران موفق به کسب مدال طلای آسیا شوند، در رقابت انتخابی تیم ملی برای حضور در المپیک به مصاف محمدرضا گرایی می‌روند. رقابت‌های کشتی جام وهبی‌امره ترکیه و نیکولا پتروف بلغارستان هم‌زمان از ۱۷ اسفند برگزار خواهد شد. نفرات اول قهرمانی کشور به همراه فرنگی‌کاران معاف‌شده از حضور در قهرمانی کشور عازم تورنمنت وهبی امره می‌شوند و تعدادی از کشتی‌گیران جوان به همراه محمدرضا گرایی به تورنمنت بلغارستان می‌روند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی