[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اوسمار؛ سرمربی جدید سرخ ها، روزنامه شیراز نوین

باشگاه پرسپولیس قصد دارد اوسمار را به‌عنوان سرمربی این تیم برای تا پایان فصل بیست و سوم معرفی کند.
به گزارش ورزش سه، سرگیجه چندروزه هواداران پرسپولیس بعد از پایان همکاری یحیی گل‌محمدی از سرمربیگری این تیم و اعلام اسامی متعدد برای جانشینی این مربی رو به پایان است و قرار است به‌ زودی دستیار اول او، هدایت تیم را به ‌طور کامل عهده‌دار شود.
اوسمار که بعد از جدایی حمید مطهری و حضور دستیار یحیی گل‌محمدی در نساجی قائمشهر به جمع کادرفنی پرسپولیس اضافه شد و طی فصل گذشته که این تیم موفق به کسب سه‌گانه شد، در کنار یحیی گل‌محمدی حضور داشت، اکنون قرار است به‌عنوان نفر اول کار را در جمع سرخ‌پوشان دنبال کند.
مربی برزیلی پرسپولیس که از همان ابتدا و بعد از بازگشت از مرخصی و جلسه با رضا درویش نیز کاملاً مشخص بود یکی از گزینه‌های اصلی این باشگاه برای هدایت تیم تا پایان فصل محسوب می‌شود در ادامه کار فنی تیم را برعهده گرفت و بعد از انجام دو دیدار تدارکاتی در تهران به همراه سرخ‌پوشان راهی اردوی امارات شد.
این در حالی بود که باشگاه به‌ صورت جدی گزینه‌هایی که با بودجه مدنظرش هم‌خوانی داشتند را مورد بررسی قرار داده و همچنان نیم‌نگاهی نیز به احتمال بازگشت برانکو ایوانکوویچ داشت. سرمربی کروات اسبق پرسپولیس اما در سومین مذاکره با این تیم، به ‌طور کامل جواب منفی خود را اعلام کرد و مدعی شد قادر به بازگشت به ایران نخواهد بود تا حُسن نیت مدیران باشگاه برای پرداخت مالیات و جرائم آن نیز کارساز نشود.
در نهایت طی این مدت و در شرایطی که باشگاه گزینه‌های دیگری را هم زیر نظر داشت با بررسی جوانب مختلف خصوصاً شرایط مالی اکنون این بحث به‌ صورت جدی و البته قطعی در حال بررسی است و اوسمار قرار است به‌عنوان سرمربی این تیم و جانشین یحیی گل‌محمدی تا پایان فصل هدایت سرخ‌پوشان را عهده‌دار باشد.
همان‌طور که گفته شد مهم‌ترین موضوع در این بحث شرایط مالی بود و البته باشگاه نیز به این نتیجه رسیده که بودجه در نظر گرفته‌شده برای مربی خارجی را صرف تقویت تیم کند تا از این جهت بتواند شرایط رقابتی مناسب تا پایان فصل را طی کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی