[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حرکت مترو به‌ صورت روان و عادی در جریان است، روزنامه شیراز نوین

سخن‌گوی شهرداری شیراز:
حرکت مترو به‌ صورت روان و عادی
 در جریان است

سخن‌گوی شهرداری شیراز درخصوص اختلال چنددقیقه‌ای در حرکت قطارهای خط یک مترو گفت: شنبه ۷ بهمن یکی از شهروندان در ایستگاه متروی شریعتی اقدام به پریدن جلوی قطار کرد و با وجودی‌که راهبر قطار سریعاً اقدام به ترمز اضطراری کرد، اما فرد دچار حادثه شد و بر اثر این حادثه، اختلال چنددقیقه‌ای در حرکت قطارهای خط یک ایجاد شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با اشاره به این حادثه گفت: عصر شنبه ۷ بهمن در هنگام ورود قطار به سکوی ایستگاه شریعتی، آقایی ۴۱ساله با ورود به حریم ریلی ممنوعه، اقدام به پریدن مقابل قطار کرد و با وجودی که راهبر قطار سریعاً اقدام به ترمز اضطراری کرد، فرد دچار سانحه شد. مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری شیراز افزود: پس از این حادثه کارکنان مترو به سرعت ضمن انجام اقدامات ایمنی لازم با مرکز اورژانس جهت اعزام به محل تماس گرفتند و فرد سانحه‌دیده تحویل عوامل اورژانس شد.
سخن‌گوی شهرداری شیراز اضافه کرد: بر اثر این حادثه اختلال چنددقیقه‌ای در حرکت قطارهای خط یک ایجاد شد که بلافاصله حرکت قطارها به‌ صورت روان و عادی از سر گرفته شد و هم‌اکنون نیز خدمات مترو به شهروندان در حال ارائه است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی