[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

رفع مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی در فارس، روزنامه شیراز نوین

در پانصد‌وشصت‌وششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس بررسی و مشکلات ۲۶ بنگاه اقتصادی این استان برای رفع آنها مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
پانصدوشصت‌وششمین کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان فارس که به رفع موانع و مشکلات بنگاه‌های اقتصادی استان اختصاص دارد به ریاست محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس و مدیرکل دبیری صنعت، معدن و تجارت استان و دستگاه‌های ذی‌ربط استانی و مدیران عامل بانک‌ها، ۹ بهمن‌ماه در شیراز برگزار شد. مدیرکل صنعت، معدن و تجارت فارس در این رابطه گفت: در این نشست موضوعات و مشکلات تعداد ۳ بنگاه اقتصادی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مورد بررسی قرار گرفت.
حمیدرضا ایزدی ادامه داد: همچنین در نشست مذکور ۲۳ مورد مصوبات کمیته تخصصی ذیل کارگروه با زمینه فعالیت کمپرسورسازی، سردخانه، طرح تولید مرغ مادر و ... جهت رفع چالش‌هایی از جمله ترخیص ۹۰ درصد کالا، تعیین تکلیف بدهی، صدور مجوزهای لازم و ...  مطرح شد و در نهایت تصمیمات اجرایی و عملیاتی برای آنها اتخاذ شد.
وی بیان کرد: بهبود وضعیت تولید و کسب و کار با تعامل، هم‌افزایی و بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی متخصصان حوزه تولید تحقق می‌یابد که در این راستا کارگروه تسهیل نیز یک ظرفیت قانونی برای کمک به اشتغال پایدار مولد و ایجاد ارزش افزوده در زنجیره‌های مختلف بنگاه‌های اقتصادی است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی