[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

۴۵ هزار فونداسیون مسکن ملی در مرحله اجراست، روزنامه شیراز نوین

مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: در استان فارس ۴۵ هزار فونداسیون در طرح نهضت ملی مسکن در مرحله اجراست و یا به اتمام رسیده و از نظر تعداد فونداسیون و تعداد پروانه‌های ساختمانی پروژه‌های نهضت ملی مسکن استان فارس بیشترین میزان را به خود اختصاص داده است.
به گزارش  اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان فارس، محمودرضا طالبان، مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: تاکنون برای ۹۷ هزار متقاضی واجد شرایط که در طرح نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده‌اند زمین تأمین شده و برای دیگر متقاضیان در تلاش هستیم که زمین تأمین کنیم.
وی در خصوص واریز وجه توسط متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن افزود: تاکنون ۷۷ هزار متقاضی واریز وجه را انجام داده‌اند و مبلغ واریزی از ۴۰ میلیون تومان تا ۲۰۰ میلیون تومان است که بستگی به پیشرفت پروژه دارد.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس متذکر شد: در شهرهایی که نهضت ملی مسکن به‌صورت یک یا دو طبقه در حال اجراست پروژه‌ها از سرعت مناسبی برخوردار و عمدتاً در مرحله اسکلت و سقف هستند و در اوایل سال ۱۴۰۳ آماده افتتاح می‌شوند.
دبیر شورای مسکن استان از صدور پروانه ساختمانی ۵۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان فارس خبر داد و گفت: تاکنون برای ۵۶ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن پروانه ساختمانی صادر شده ‌است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی