[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

عمران رشد ۲ برابری داشته است ، روزنامه شیراز نوین

دکتر ایمانیه: پروژه‌های دهه فجر از نظر ریالی بیشترین عدد اعتبار صرف‌شده مربوط به شهرستان شیراز با ۱۱۵ هزار میلیارد ریال، نی‌ریز ۱۱۱ هزار میلیارد ریال و لار ۳۳ هزار میلیارد ریال است
استاندار فارس گفت: هم‌زمان با دهه مبارک فجر، یک هزار و ۵۸۱ پروژه عمرانی در حوزه‌های مختلف با اعتباری افزون بر ۳۵۰ هزار میلیارد ریال در این استان به بهره‌برداری خواهد رسید. به گزارش ایرنا، دکتر محمد هادی ایمانیه، بعدازظهر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران در شیراز، ضمن تبریک فرا رسیدن دهه مبارک فجر گفت: این میزان در مقایسه با سال گذشته که یک هزار و ۴۴۳ پروژه بوده از نظر ریالی تقریباً رشد ۲ برابر دارد. وی ادامه داد: بیشترین تعداد پروژه‌ها به ترتیب مربوط به دهیاری‌ها با ۳۸۲ پروژه، شهرداری‌ها ۳۰۱ پروژه، کمیته امداد ۱۷۵ پروژه و از نظر ریالی نیز بیشترین عدد به ترتیب مربوط به اداره کل صمت استان با ۱۵۸ هزار میلیارد ریال، شهرداری‌ها ۱۰۲ هزار میلیارد ریال و شرکت گاز استان نیز ۱۶ هزار میلیارد ریال است.
او اظهار کرد: از نظر ریالی بیشترین عدد اعتبار صرف‌شده مربوط به شهرستان شیراز با ۱۱۵ هزار میلیارد ریال، نی‌ریز ۱۱۱ هزار میلیارد ریال و لار ۳۳ هزار میلیارد ریال است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی