[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

یازدهمین مدرسه شنای استان فارس راه‌اندازی شد، روزنامه شیراز نوین

رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو فارس از راه‌اندازی یازدهمین مدرسه شنای استان فارس خبر داد.
به گزارش روابط عمومی هيئت شنا، شيرجه و واترپلوی استان، شهرام کمال‌زاده در آیین افتتاحیه این مدرسه شنا در مجموعه ورزشی شادزیست شیراز گفت: توسعه مدارس شنا بهترین راهکار برای ارتقای این رشته ورزشی و استعدادیابی؛ به ویژه در سنین پایه در استان  است.
وی افزود: هیئت شنا، شیرجه و واترپلو استان آمادگی دارد در صورت وجود زیرساخت‌ها و امکانات، مجوزهای لازم را برای راه‌اندازی بیشتر مدارس تخصصی شنا صادر کند.
کمال‌زاده تأکید کرد: مدارس شنا از زیر بناهای اصلی و پایه توسعه ورزش قهرمانی است و این هیئت همکاری وحمایت‌های لازم را برای گسترش و توسعه کمی و کیفی آن انجام می‌دهد.
رئیس هیئت شنا، شیرجه و واترپلو فارس تصریح کرد: مدارس شنا بازوان این هیئت ورزشی هستند که نسبت به پرورش شناگران، واترپلوئیست‌ها و شیرجه‌روها اقدام می‌کنندو نقش مهمی در استعدادیابی در سنین پایه و پرورش قهرمانان بر عهده دارند.
 وی با بیان اینکه برای تأسیس مدارس شنا، یک مؤسس، یک مدیر بخش بانوان و یک مدیر بخش آقایان جزو الزامات است، گفت: مدارس شنا نقش مهمی در بارورسازی استعدادها دارند و همه می‌توانند در این مدارس تمرین كنند.
کمال‌زاده ادامه داد: وجود مدارس شنا در كشور نقش مهمی در حمایت عملی از تیم‌های مختلف در مسابقات دارد كه این موضوع مورد توجه وحمایت جدی این هیئت  است.  این مسئول با اشاره به ظرفیت‌های خوب در رشته‌های آبی در استان و جایگاه مناسب فارس در سطح کشور اظهار داشت: قطعاً اگر این ورزش به نتیجه برسد دستاوردهای بسیار خوبی در کسب مدال و عناوین ملی و بین‌المللی خواهد داشت.
کمال‌زاده در ادامه با اشاره به راه اندازی ۱۱ مدرسه شنا در فارس گفت: از این تعداد ۹ مدرسه در بخش شنا و ۲ مدرسه نیز در بخش واترپلو به فعالیت می‌پردازد.
در این مراسم یازدهمین مدرسه شنای استان فارس با عنوان مدرسه شنای آکوالند راه‌اندازی شد و فعالیت خود را آغاز کرد.
کمال‌زاده جهت ارتقای ورزش‌های آبی در استان فارس و همچنین مدارس، آرزوی موفقیت کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی