[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

دهــه فجـر تجلـی جان‌فشانی‌هـای ملت سرافراز ایران است، روزنامه شیراز نوین

سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در آستانه فرا رسیدن ایام‌الله دهه فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران با گرامیداشت این مناسبت پیام تبریکی صادر کرد. به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، بدری در این پیام ضمن تبریک و تهنیت فرارسیدن یوم‌الله12بهمن، سالروز ورود تاریخی حضرت امام‌خمینی(رحمت‌الله علیه) به میهن اسلامی و ایام‌الله  نورانی دهه مبارک فجر، این ایام خجسته را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، آحاد ملت ایران، خانواده‌های شاهد و ایثارگر تبریک گفت.
متن پیام به شرح زیر است:
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَالْفَجْرِ... وَلَیَالٍ عَشْرٍ...
انقلاب ما انفجار نور بود. حضرت امام خمینی(ره)
دهه فجر؛ تجلی وحدت و میثاق مردم با انقلاب اسلامی و ایام به ثمر رسیدن مجاهدت‌ها و جان‌فشانی‌های ملت ایران سرافراز است که با رهبری بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی رقم خورد و برگ زرینی در تاریخ دنیا گشود تا صدای عدالت‌خواهی، استقلال‌طلبی و آزادگی ایران اسلامی و مردم غیور این دیار را در جهان طنین‌‌انداز کند. ایام‌الله دهه مبارک فجر، یادآور روزهای سراسر نور، معنویت و عدالت خواهی مردم ستم‌کشیده و مظلوم ایران است که با تمام توان و تحت رهبری حکیمانه امام خمینی(ره) به پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران منتهی شد؛ انقلابی که انفجار نور و معجزه قرن و تداعی‌کننده اجتماع مردم عزیز ایران حول جایگاه ولایت فقیه بود. اکنون که در چهل‌و‌پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، این شجره طیبه همچنان مقاوم و مستحکم باقی مانده و مردم مؤمن و انقلابی با وجود همه شرارت‌ها، دسیسه‌چینی‌ها، فتنه‌انگیزی دشمنان و اذناب داخلی‌شان، به پای آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی ایستاده و خواهند ایستاد. مردم شهیدپرور استان فارس در حالی امسال سالروز پیروزی انقلاب و دهه فجر را گرامی می‌دارند که طعم شیرین خدمات دولت و سفر دوم رئیس جمهور محترم و اعضای هیئت دولت را چشیدند و ده‌ها طرح عمرانی و اقتصادی در این استان به بار نشست. 
اینجانب در آغاز ایام‌‌الله دهه فجر و بهاری دیگر از انقلاب اسلامی، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا(ره)، چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را محضر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و ملت همیشه قهرمان ایران اسلامی به ویژه مردم شریف استان فارس  و خانواده بزرگ آب منطقه‌ای تبریک و تهنیت عرض نموده و از پیشگاه حضرت احدیت، سعادتمندی و توفیقات روزافزون در خدمتگزاری به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را خواستار هستم».
سیاوش بدری
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی