[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

جهاد محرومیت‌زدایی با برق‌رسانی، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با دهه مبارک فجر ده‌ها پروژه برقی با اعتباری بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان افتتاح خواهد شد. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق شیراز اعلام کرد که به میمنت ایام مبارک دهه فجر امسال، بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان پروژه در حوزه‌های مختلف این شرکت به بهره برداری خواهد رسید.
مهندس محمدرضا سلاحی افزایش رضایت عمومی، محرومیت‌زدایی، توسعه فناوری های نوین به ویژه هوشمندسازی، ارتقای خدمات، کاهش هزینه‌ها و رویکرد افزایش حجم خدمات را از مهم‌ترین سرفصل‌های تعریف پروژه‌های این شرکت برشمرد.وی افزود: به گواه اسناد مالی و عملیاتی این شرکت با انجام مهندسی مجدد در پروژه‌ها به‌رغم تنگناهای شدید مالی با اقدامات جهادی کارکنان موفق شدیم هزینه تمام‌شده عملیات اجرایی را با وجود تورم سالانه کاهش قابل ملاحظه‌ای دهیم. همچنین بحمدالله گشایش خوبی در خلق منابع جدید و توسعه منابع سازمان داشته‌ایم. سلاحی اهم پروژه‌های آماده افتتاح برای ایام‌الله دهه فجر را شامل پروژه‌های هوشمندسازی، توسعه شبکه، نیرورسانی، افزایش قدرت مانور، توسعه فیدر و روشنایی معابر، اصلاح شبکه روستایی، افتتاح اداره روشنایی و  توسعه محیط‌های اداری با استفاده بهینه از فضاهای موجود شرکت و بازسازی آنها بر شمرد. او در ادامه یکی از سرفصل‌های مهم دولت سیزدهم و همچنین توانیر و شرکت توزیع نیروی برق شیراز را مبحث محرومیت‌زدایی ذکر کرد و گفت: در این راستا طی 2 سال گذشته به تمام روستاهای دارای کُد آبادی در سطح محدوده تحت مدیریت این شرکت، برق‌رسانی شده است. سلاحی با یادآوری اینکه در سطح محدوده تحت مدیریت توزیع برق شیراز، روستای دارای کد آبادی فاقد برق نداریم، عنوان کرد: در آخرین اقدام سال گذشته سه روستا در محدوده سه شهرستان سروستان، سپیدان و زرقان، برق‌دار شد و اکنون هم این ظرفیت در توزیع برق شیراز وجود دارد که برق‌رسانی به روستاهای واجد شرایط، انجام شود. او با بیان اینکه طی 2 سال گذشته شبکه برق ۲۸۰ روستای هدف در طرحی تحت عنوان بهارستان اصلاح، بازسازی و نوسازی شبکه برق تعریف شده است، گفت: در حوزه اصلاح روشنایی و جابه‌جایی شبکه در روستاهای هدف۲۱۰ میلیارد ریال هزینه شده است. سلاحی یکی از اقدامات در راستای توسعه خدمت‌رسانی را برق‌رسانی به شهرک «امام خامنه‌ای» واقع در یکی از محروم‌ترین مناطق در شیراز ذکر کرد و گفت: اجرای این پروژه بالغ بر 8 میلیارد تومان هزینه به همراه داشته است.
او با اشاره به صرف این منابع اعتباری جدید در مسیر ارتقای کمی و کیفی خدمات شرکت توزیع نیروی برق شیراز تأکید کرد که تعریف و جذب منابع اعتباری جدید و کاهش هرچه مطلوب‌تر هزینه‌ها، از اولویت‌های مد نظر در این شرکت بوده است. سلاحی، یکی از اقدامات شاخص توزیع نیروی برق شیراز را شناسایی و جذب فارغ‌التحصیلان نخبه دانشگاه‌های مطرح کرد و افزود: در این راستا طی 2 سال گذشته حدود 25 نفر از نخبگان دانشگاهی با هدف بهبود سطح کیفی فعالیت‌های این شرکت، تاکنون جذب شده‌اند و یا در طی مراحل نهایی جذب می‌باشند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی