[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

در نشست «صبح اعدام» افخمی چه گذشت؟، روزنامه شیراز نوین

ارسطو خوش‌رزم در واکنش به اینکه چرا به‌جای او و دیگر همکارانش از بازیگران مطرح در فیلم «صبح اعدام » استفاده نشده است، گفت : اطمینان دارم آن‌طور که من در این فیلم بازی کردم، هیچ کدام از بازیگران سینما، نمی‌توانستند بازی کنند.
به گزارش ایسنا، فیلم «صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی در نخستین سانس روز شنبه، ۱۴ بهمن‌ماه در مرکز همایش‌های برج میلاد و در سینمای رسانه به نمتیش درآمد و نشست خبری آن تحت‌تأثیر شروع مسابقه فوتبال ایران و ژاپن با شتاب و پاسخ‌های کوتاه کارگردان برگزار شد.
افخمی در این نشست درباره روایت مستند گونه فیلم «صبح اعدام» گفت، این شیوه مستند و روایت به فیلم می‌خورد.
وی افزود: نصف بیشتر فیلم‌های من اقتباسی بوده ولی این یکی خیلی اقتباس دقیق به حساب نمی‌آید و بیشتر برمبنای گزارش یک روزنامه بوده است. از بین دیگر فیلم‌هایم حتی «شوکران» هم منابع اقتباسی داشت و شاید فقط فیلم «تختی» بوده که اصلاً چنین شرایطی نداشت.
ارسطو خوش‌رزم بازیگر نقش حاج‌اسماعیل رضایی در فیلم «صبح اعدام» گفت: من نقشی را بازی کردم که براساس نگاه مشترک من و آقای افخمی به دست آمد.
او در پاسخ به سؤالی که در ابتدای نشست از افخمی پرسیده شد که چرا از بازیگران شناخته شده استفاده نشده گفت: من و آقای شریف هر دو سابقه بازیگری داریم و شاید کسی‌که سؤال پرسیده تئاتر و سریال هم ندیده است. با این حال من به‌گونه‌ای بازی‌کردم که مطمئنم هیچ کدام از بازیگران شناخته شده سینما نمی‌توانستند بازی کنند. در این دوره از جشنواره که بزرگانی همچون علی نصیریان و سعید پورصمیمی هستند، برای من حتی نامزد جایزه شدن هم افتخار است و اگر جایزه هم بگیرم که بیشتر خوشحال می‌شوم.
در این نشست علی شیرمحمدی (تهیه‌کننده)، حسن‌علی اسدی (مدیر فیلم‌برداری)، رضا سورانی (تدوین‌گر)، محسن دارسنج (مدیر چهره‌پردازی)، امیرحسین گل‌محمدی (صدابردار)، مهرداد نیکنام، مسعود، شریف، محسن آوری (بازیگر) حضور داشتند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی