[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اشتغال ره‌آورد پروژه‌های فجر ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیراز نوین هم‌زمان با سومین روز از دهه مبارک فجر چهار طرح صنعتی و زیرساختی در شهرک‌های صنعتی آباده و استهبان به بهره‌برداری رسید.این طرح‌ها شامل دو طرح زیرساختی و یک طرح تولیدی  در شهرک صنعتی آباده و یک طرح تولیدی در شهرک صنعتی استهبان است که برای بهره‌برداری از آن‌ها مجموعا ۷۷میلیارد تومان هزینه شده است. در مراسمی که با حضور حسن شیخ‌نیا، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس، سیدمسعود عظیمی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس؛ حمیدرضا ایزدی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان، فرهاد سعدی، سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان آباده؛ سرمایه‌گذاران و فعالان اقتصادی در شهرک صنعتی آباده  برگزار شد طرح‌های زیرساختی شهرک صنعتی آباده شامل زیرسازی، آسفالت و جدول کشی خیابان‌ها با جمعاً  اعتبار۱۲  میلیارد تومان و   واحد تولیدی بتن شرکت کارا بتن آپادانا در شهرک صنعتی  آباده با میزان سرمایه‌گذاری ۵۰۰ میلیارد ریال و ظرفیت سالیانه ۱۵۰ هزارتن بتن و اشتغال ۱۵ نفر به بهره‌برداری رسیدند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در این مراسم  با بیان اینکه شهرک صنعتی آباده یکی از شهرک‌های صنعتی فعال استان است که از وضعیت زیرساختی مطلوبی نیز برخوردار است گفت: تکمیل زیرساخت‌های این شهرک صنعتی  از طریق اولویت‌بندی پروژه‌ها در برنامه قرار گرفته وبه میمنت این ایام دو پروژه زیرساختی در این شهرک صنعتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.
سیدمسعود عظیمی افزود: این شهرک صنعتی که در حال حاضر 122قرارداد سرمایه‌گذاری با متقاضیان در آن منعقد شده، قطب صنعتی شمال فارس محسوب می شود و توانسته بستر مناسبی برای جذب سرمایه‌گذار فراهم کند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: هم اکنون 63واحد صنعتی با اشتغال 900نفر در شهرک صنعتی آباده فعال است.
همچنین در مراسمی با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری فارس واحد بسته‌بندی انجیر و خشکبار در شهرک صنعتی استهبان به بهره‌برداری رسید 
در این مراسم که نماینده مردم شهرستان‌های استهبان، نی‌ریز و بختگان در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان حضور داشتند این واحد فعال در بسته‌بندی انجیر  با سرمایه‌گذاری ۱۵میلیارد تومان و اشتغال ۴۵نفر به بهره‌برداری رسید. این واحد تولیدی در زمینی به مساحت ۲۴۳۰متر با زیربنای ۱۱۰۰متر مربع همراه باسردخانه ۳۰۰تنی ساخته شده و ظرفیت بسته‌بندی سالانه ۱۰۰۰تن محصول انجیر را دارد. این واحد بیست و چهارمین واحد بسته‌بندی انجیر است که در شهرستان استهبان راه‌اندازی می‌شود. در شهرک صنعتی استهبان ۵۳قرارداد با سرمایه‌گذاران منعقد و ۳۰واحد با اشتغال‌زایی ۳۵۰نفر در مرحله بهره‌برداری قراردارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی