[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

لیگ‌برتر فوتبال بانوان نماینده شیراز به قعرنشین هم باخت!، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین؛ گروه ورزش
نماینده شیراز در لیگ‌برتر فوتبال بانوان، در دیدار خانگی برابر آخرین تیم جدول هم شکست خورد!
تیم ایساتیس کران فارس که در 9 هفته گذشته تنها دو پیروزی و یک تساوی به دست آورده و در شش دیدار دیگر شکست خورده بود، امید زیادی داشت تا در نبرد خانگی مقابل تنها تیم بدون برد رقابت‌ها، به پیروزی برسد.
این تیم از ساعت 12 ظهر روز شنبه، 14 بهمن‌ماه در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز میزبان تیم آوا تهران بود.
در این دیدار تیم ایساتیس کران با ترکیب زهرا احمدی زاده، شقایق نوری‌زاده، فاطمه جاویدان، مریم چرخاوی، راحیل جعفری، آیدا صداقت‌زاده، پروین فرهادی‌خواه،‌ هانیه تنکابنی، مینا بابویه، هنگامه صفاتی و یاسمین برازنده به میدان آمد. هدایت این تیم بر عهده پروانه کران خسروی بود.
در سوی مقابل نیز در تیم آوا نفراتی چون سپیده حسین‌خانی، هلاله عبداللهی، فاطمه تراهی، هلیا پیلتن‌تساوک، فاطمه شکری‌کهنکی، ‌هانیه محمدی، الهام یحیائی، نازنین پناهی، سهیلا نظام‌آبادی، زهرا مسعود و سمیرا محمودپور با هدایت مهناز امیرشقاقی حضور داشتند.
در دقیقه 26 این مسابقه، هلاله عبداللهی با یک ضربه‌آزاد دیدنی، دروازه ایساتیس کران را باز کرد. 
نیمه نخست با همین یک گل به سود نماینده تهران به پایان رسید.
در نیمه دوم نماینده شیراز تلاش زیادی کرد تا به گل تساوی دست پیدا کند و بالاخره در دقیقه 66 با ضربه فاطمه جاویدان به گل رسید.
اما کمتر از یک دقیقه بعد و در پی یک غافل‌گیری، سمیرا محمودپور پشت دفاع میزبان صاحب توپ شد و با یک ضربه دقیق، گل دوم تیم تهرانی را به ثمر رساند.
تلاش ایساتیس کران برای جبران مجدد گل خورده، این‌بار بی‌نتیجه بود و بازی با نتیجه دو بر یک به سود آوا تهران به پایان رسید.
بدین ترتیب تیم ایساتیس کران با 7 امتیاز در رتبه هشتم جدول 10 تیمی رقابت‌ها باقی‌ماند. آوا نیز با اولین سه امتیازی که به دست آورد، 5 امتیازی شد اما همچنان در رتبه انتهایی جدول قرار دارد.
مسعود مقیم مربی تیم‌ملی فوتبال نوجوانان، سلطنت نوروزی داور بین‌المللی فوتبال و همچنین مادر مرحومه ملیکا محمدی از جمله تماشاگران ویژه این مسابقه بودند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی