[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

یگ‌برتر هندبال کازرون در دهدشت به دنبال صدرنشینی، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین؛ گروه ورزش
رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال باشگاه‌های کشور، امروز یکشنبه پس از دوماه تعطیلی از سر گرفته خواهد شد و نماینده مدعی استان فارس در این رقابت‌ها از آمادگی مطلوب برای حضور پرقدرت در این مسیر برخوردار است.
سرمربی تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون با بیان این مطلب در ارتباط با شرایط این تیم گفت: چند روزی به دلیل برخی مشکلات، تمرینات تعطیل شده بود اما حالا با جدیت در حال آماده‌سازی هستیم تا به شرایط مطلوب برسیم.
حمید صادق‌شاه‌نشین افزود: با توجه به اینکه تعطیلی بسیار زیادی داشتیم، تصمیم بر این بود که از ابتدای دی‌ماه تمرینات را آغاز کنیم اما به دلیل مشکلاتی که برخی بازیکنانمان داشتند، این اتفاق رخ نداد. بنابراین از بیستم دی‌ماه تمرینات را شروع کردیم و بازیکنان با جان و دل تمرین کردند. هم در زمینه فنی و هم از لحاظ بدنی کارهای خوبی انجام داده‌ایم و امیدواریم این روند ادامه پیدا کند تا هفته آینده بازی خوبی را در دهدشت به نمایش بگذاریم.
صادق با بیان اینکه ۴ بازیکن تیمش در بازی‌های اخیر قهرمانی آسیا عضو تیم‌ملی بوده‌اند، گفت: فکر می‌کنم از این بازیکنان به‌نحو احسن استفاده نشد. بازیکنان شایسته‌ای که می‌توانستند به تیم‌ملی کمک کنند اما فرصت چندانی به آن‌ها داده نشد. پس از بازگشت هم چند روزی به آن‌ها استراحت دادیم تا کنار خانواده‌هایشان باشند و سپس به تمرینات باشگاهی اضافه شوند.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا بازیکن جدیدی در تعطیلات به تیم اضافه شده است یا خیر، گفت: قصد چنین کاری را داشتیم اما به‌خاطر برخی مشکلاتی که وجود داشت، نتوانستیم. هنوز هم دنبال این موضوع هستیم تا تیم را تقویت کنیم اما مشخص نیست که بتوانیم این کار را انجام دهیم.
سرمربی شهید شاملی درباره شانس قهرمانی تیمش در رقابت‌های لیگ‌برتر گفت: قدرت شش تیم بالای جدول خیلی به هم نزدیک است و بازی‌ها غیرقابل پیش‌بینی. البته تیم‌های نیمه پایین جدول هم تیم‌های خوبی هستند که نمی‌توان از آن‌ها غافل شد. آن‌ها هم جوان، و دونده و به دنبال نام و آوازه هستند. مطمئناً هر تیمی بهتر تمرین کند و حریفانش را آنالیز کند، شانس بیشتری برای قهرمانی خواهد داشت اما تیمی نمی‌تواند از حالا ادعای قهرمانی کند. هر بازی حکم یک فینال را دارد.
شاه‌نشین افزود: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم که نتیجه‌ای در خور شأن هندبال کازرون کسب کنیم و باعث شادی و افتخار مردم این شهر شویم.
وی در پایان با اشاره به مشکلاتی که بر سرراه تیم‌داری شهید شاملی وجود داشت، اظهار کرد: با حضور فرماندار کازرون، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان، رئیس اداره ورزش و جوانان کازرون و رئیس هیئت هندبال استان و جلسه‌ای که با مدیریت باشگاه انجام شد، پیگیری‌های لازم انجام شد و سرپرست اداره ورزش استان این قول را دادند که مشکلات باشگاه ما را به گوش استاندار فارس برسانند و امیدواریم قول‌ها فراموش نشود و با این پیگیری‌ها، به ادامه راه تیم اول استان، تنها تیمی که توانسته فارس را به قهرمانی در لیگ‌برتر برساند، کمک شود. تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون در هفته هشتم رقابت‌های لیگ‌برتر هندبال کشور، امروز یکشنبه، ۱۵ بهمن‌ماه در شهرستان دهدشت به مصاف فرازبام این شهر خواهد رفت.
نماینده فارس هم‌اکنون با کسب ۱۲ امتیاز، پس از تیم‌های مس کرمان و گیتی‌پسند اصفهان در رتبه سوم جدول ۱۲ تیمی رقابت‌ها قرار دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی