[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شاهچراغی: میدان رقابت انتخاباتی باز است ، روزنامه شیراز نوین

 معاون  سیاسی وزیر کشور با بیان اینکه طی روزهای آینده بر تعداد داوطلبان تأیید صلاحیت‌شده اضافه می‌شود، گفت: جمع‌بندی ما در مناطق و حوزه‌های انتخابیه مختلف بیانگر این است که میدان رقابت فراهم است.
به گزارش ایرنا، «سید محمدتقی شاهچراغی» در همایش «منتخبین مردم‌نهاد در شوراهای توسعه و حمایت» گفت: در هر مقطعی که حضور مردم پررنگ‌تر و کامل‌تر بوده، آن دوره اثربخش‌تر هم بوده است؛ البته مردم ایران هم جنسشان این است که هر زمان احساس می‌کنند به‌رغم همه مشکلات و گله‌مندی‌ها، لازم است حضور پیدا کنند، در صحنه حاضر می‌شوند.
معاون سیاسی وزیر کشور افزود: طبق نظرسنجی‌ها، مردمی که سطح زندگی متوسط و رو به پایین دارند، در اعلام و مشارکت، نقش بیشتری دارند.
وی اضافه کرد: ما در این میدان تقابل، در یک جنگ رسانه‌ای سخت و سنگین قرار داریم. دشمنان به شدت بر طبق یأس، ناامیدی، تأثیر نداشتن و حضور نداشتن در صحنه انتخابات می‌کوبند. در مقطعی می‌گفتند رقابت وجود ندارد، اما شرایط به‌گونه‌ای رقم خورده که بیش از ۱۳ هزار نفر تاکنون تأیید صلاحیت شدند و احتمالاً دوباره تا ۲ یا ۳ روز آینده افزایش پیدا خواهد کرد و به واجدین شرایط افزوده می‌شود. رئیس ستاد انتخابات کشور تصریح کرد: جمع‌بندی ما در مناطق و حوزه‌های انتخابیه مختلف بیانگر این است که میدان رقابت فراهم است؛ بعضی از افراد هم در چند روز آینده اضافه می‌شوند. شاهچراغی با اشاره به تقابلی که در فضای رسانه‌ای توسط دشمنان انقلاب اسلامی به وجود آمده است، اظهار کرد: با وجود تلاش‌های معاندان، مردم خود را برای برگزاری انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری آماده می‌کنند. وی مؤسسات مردم‌نهاد را از حلقه‌های ارتباطی مشارکت در امر انتخابات دانست و افزود: تشکل‌های مردم‌نهاد باید در راستای هموار کردن مسیر حضور مردم در همه عرصه‌ها از جمله انتخابات باشند؛ چراکه حضور مردم به معنای امنیت، ثبات، رشد و تعالی آینده کشور خواهد بود. معاون سیاسی وزارت کشور با اشاره به تجربیات نهادهایی همچون وزارت کشور، بسیج، سازمان تبلیغات، وزارت ورزش، هلال احمر و سایر سازمان‌ها عنوان کرد: پیشنهاد می ‌کنیم تشکل‌های مردم‌نهاد حوزه‌های فعالیت خود در کشور را بلوک‌بندی و منطقه‌بندی کنند تا عملکرد آنها تسریع و تسهیل یابد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی