[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رویکرد بسیج جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی است، روزنامه شیراز نوین

قائم‌مقام شهردار و فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز، از اقدامات بسیج شهدای شهرداری شیراز در دهه فجر با رویکرد سه‌گانه جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آرش فرج‌زاده با تبریک ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران پس از ۴۵ سال از عمر پربرکت خود، توانسته بیش از هر زمان دیگری جایگاه تأثیرگذار و تعیین‌کننده خود را در عرصه تحولات بین‌‌المللی تحکیم بخشد.
قائم‌مقام شهردار شیراز که دهه ماندگار فجر را در تاریخ پرعظمت ایران اسلامی قله بالندگی ملت بصیرمان می‌داند، تصریح کرد: دهه فجر، دهه نمایش کارآمدی، اقتدار و توانمندی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
وی خاطر نشان کرد: امت ایران اسلامی با لبیک و تبعیت از امامین انقلاب اسلامی، مسیر اقتدار و استقلال را طی کرده و باعزت در گام دوم انقلاب اسلامی گام برمی‌دارد.
فرمانده حوزه مقاومت بسیج ادارات کل شهدای شهرداری شیراز با این مقدمه بر رویکرد سه‌گانه این حوزه در ایام‌الله دهه فجر پرداخت و بیان کرد: برنامه‌های بزرگداشت دهه مبارک فجر با رویکرد جهاد تبیین، خدمت‌رسانی و امیدآفرینی برگزار می‌شود و به روشنگری و تبیین دستاوردهای انقلاب می‌پردازد.
بازدید رأی‌اولی‌ها و ائمه جماعت مساجد شهر شیراز از پروژه‌های شهرداری شیراز در راستای امیدآفرینی و مشارکت حداکثری به‌عنوان یکی از اصول راهبردهای چهارگانه رهبر معظم انقلاب در انتخابات پیش رو، جهاد تبیین، افتتاحیه المپیاد ورزشی شامل دوچرخه‌سواری بسیجیان،  فوتسال، طناب‌کشی، تنیس روی میز، دارت و ضربات پنالتی ویژه برادران و والیبال ساحلی ویژه خواهران، دعوت از خانواده بسیجیان شهرداری، دیدار از آسایشگاه جانبازان دفاع مقدس، مراسم پیاده‌روی خانوادگی، کوه‌پیمایی خانوادگی بسیجیان به همراه برنامه‌های ورزشی و شرکت در راهپیمایی ۲۲ بهمن از جمله برنامه‌های در حال انجام دهه فجر است که فرج‌زاده به آنها اشاره کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی