[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

رضا رویگری: سینماگران جوان به سینما رونق می‌دهند، روزنامه شیراز نوین

پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: سینماگران جوانان وقتی به عرصه بیایند با فکر نو و تازه در ساخت فیلم و نوشتن فیلم‌نامه‌ به سینمای کشور رونق می‌دهند.
به گزارش ایرنا، رضا رویگری درباره حضور بازیگرانی چون جواد عزتی و سروش صحت در جشنواره امسال در مقام کارگردان اظهار داشت: هر چیزی که راه را برای جوانان باز کند به سینما کمک می‌کند و این در صورتی است که خطوط قرمز کمتر شود و نویسنده‌های جوان بتوانند آن چیزی که می‌خواهند بنویسند و ایده‌ها و فکرهای نو خود را به سینما بیاورند.
رویگری درباره کار جدید خود گفت:. من بازیگری را دوست دارم، ولی کارهایی که پیشنهاد می‌شود را دوست ندارم؛ کارها ضعیف هستند و سه، چهار، پنج دقیقه در هر قصه‌ای بازی دارم؛ تا بیایی و نقش را پیدا کنی فیلم تمام شده است.
نقش کوتاه و بلند در سینما وجود ندارد
این پیشکسوت سینما و تلویزیون درباره این که آیا تمایل دارید در نقش‌های پررنگ بازی کنید؟ گفت: نقش کوتاه و بلند وجود ندارد، اما بازیگر کوچک و بزرگ وجود دارد. یک بازیگر بزرگ می‌تواند نقش را بزرگ کند و برعکس.
رویگری در پاسخ به اینکه آیا پیامی به سینما دارد، اظهار داشت: باید ببینیم سینما برای ما چه پیامی دارد. دوست دارم بازی کنم، اما نقش‌هایی که ماندگار باشد و نمی‌گوییم پنج قرن، که چند سالی بماند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی