[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

به حضور در المپیک فکر ، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
مرحله پنجم رقابت‌های آزاد تپانچه بانوان رده سنی بزرگسالان قهرمانی کشور با شناخت نفرات وتیم‌های برتر به کار خود پایان داد. 
در این دوره از مسابقات که در محل  سالن تیراندازی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار گردید ورزشکارانی از سراسر کشور حضور داشتند.
ملیکا فیروزی‌پور متولد ۱۳۸۶ علی‌رغم سن کم توانست با حضور در مرحله فینال در نهایت عنوان پنجم رقابت‌های قهرمانی کشور را کسب نماید.
وی در گفت‌وگو با شیرازنوین در خصوص مدت فعالیتش در این رشته ورزشی گفت: دو سال است که به صورت حرفه‌ای  مشغول به تیراندازی در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر  هستم.
فیروزی‌پور که دو سال پیاپی در لیگ استان فارس شرکت کرده است، گفت: در این دو سال، جزو  استعدادهای برتر استان فارس در رده سنی نوجوانان در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر قرار گرفته‌ام.
کسب مقام سوم  استانی در بخش نوجوانان در مسابقات اهداف ثابت در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر در المپیاد ورزشی جام رمضان، کسب مقام سوم  درمسابقات تیراندازی اهداف ثابت در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر بین باشگاهی استان فارس رده سنی آزاد و کسب مقام سوم مسابقات بین باشگاهی اهداف ثابت در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس در رده سنی آزاد، همچنین چند دوره شرکت در مسابقات آزاد کشوری، در مجموعه ورزشی آزادی تهران و شرکت درمرحله پنجم مسابقات آزاد تپانچه کشوری که در تاریخ 29 دی‌ماه برگزار شد جزو 8 نفر برتر کشور و راه‌یابی به فینال وکسب مقام پنجم کشوری در رشته تپانچه بادی ۱۰ متر نوجوانان از جمله افتخارات او به شمار می‌رود.
مسابقات پیش رو؟
شرکت در لیگ استان فارس، مسابقات آزاد کشوری، اردوهای استعدادهای برتر کشور و مسابقات استعدادیابی نیز از جلمه مسابقات پیش روی او به شمار می‌رود. وی از پروانه فرهنگیان به‌عنوان الگوی ورزشی خود نام برد و گفت: آرزوی بزرگ زندگی ورزشی من، ورود به تیم ملی، کسب مقام و سهمیه المپیک و شرکت در مسابقات جهانی است.
ملیکا فیروزی‌پور در پایان گفت: از حمایت‌های همه‌جانبه اعضای خانواده  به‌خصوص پدر و مادرم، از زحمات مربی عزیزم، سرکارخانم فرهنگيان، همچنین از اعضای هیئت تیراندازی استان فارس به خصوص، جناب آقای مهدی‌زاده، رئیس هیئت تشکر به عمل می‌آورم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی