[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حضور پرشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه اقتدار ملی است، روزنامه شیراز نوین

رهبر معظم انقلاب اسلامی بیعت شماری از همافران با امام خمینی را در ۱۹ بهمن ۱۳۵۷، «شتاب‌دهنده» انقلاب خواندند و با تبیین نقش شتاب‌دهندگی خواص؛ به معنای مجموعه‌ها و عناصری که با شناخت و تشخیص صحیح و شجاعانه و به موقع اقدام می‌کنند، افزودند: خواص در ایجاد شتاب لازم برای تحقق اهداف انقلاب، وظایف سنگینی بر عهده دارند.
به گزارش ایسنا، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای صبح دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش، همچنین حضور هرچه پرشورتر مردم در انتخابات ۱۱ اسفند را تضمین‌کننده اقتدار و امنیت ملی برشمردند و تأکید کردند: به فضل الهی مردم در راهپیمایی سراسری ۲۲ بهمن، شرکت گسترده و پرشوری خواهند داشت و با دفاع از انقلاب، وفاداری خود به امام خمینی(ره) را برجسته خواهند کرد.
فرمانده کل قوا، حادثه شگفت‌انگیز بیعت جمعی از همافران و کارکنان نیروی هوایی با امام خمینی(ره) را در ۱۹ بهمن ۴۶ سال قبل، دارای عبرت‌ها و درس‌های پایان‌ ناپذیری دانستند و افزودند: نیروی هوایی با از خودگذشتگی و با آن کار مخلصانه و شجاعانه، در پیوستن به انقلاب پیشگام شد و در روزهای بعد با مقاومت در مقابل حمله گارد شاه به مرکز نیروی هوایی در تهران، مردم و جوانان را به شوق و امید آورد و به خیابان کشاند و در پیروزی انقلاب در ۲۲ بهمن، نقش بسیار مهم «شتاب‌دهنده» را ایفا کرد.
رهبر معظم انقلاب با اشاره به تشکیل جهاد خودکفایی در نیروی هوایی چند ماه بعد از پیروزی انقلاب، گفتند: همان روحیه اقتدار و شجاعت و قدرت روحی باعث شد نیروی هوایی در تشکیل جهاد خودکفایی هم پیشگام و شتاب‌دهنده شود.
ایشان برخورداری از عناصر و مجموعه‌های شتاب‌دهنده را نیاز مستمر انقلاب‌ها و حرکات عظیم و هدف‌دار اجتماعی خواندند و گفتند: براساس تجربیات تاریخی، حرکات بزرگ به تدریج دچار رکود و کندی و سستی و حتی بازگشت به عقب می‌شوند که جلوگیری از ابتلای به این آفت مخرب، نیاز به فعالیت شتاب‌دهنده‌ها دارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای خواص را شتاب‌دهندگان حقیقی برشمردند و در نکته‌ای مهم گفتند: منظور از خواص، صرف نام و نشان‌دار بودن نیست؛ بلکه خواص کسانی هستند که در همه قشرها و صنوف ملت، با فکر و شناخت و قدرت تشخیص عمل می‌کنند و بدون تبعیت از جو و فضاسازی‌ها، با قدرت و شجاعانه و به هنگام، به وظایف خود عمل می‌نمایند. ایشان درباره مسائل مهم داخلی نیز، انتخابات اسفندماه را میدانی دانستند که خواص می‌توانند در آن نقش ایفا کنند.
رهبر معظم انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه انتخابات هرچه پر شورتر برگزار شود، قدرت ملی و امنیت ملی بیشتر نمایان و تأمین می‌شود، افزودند: با حضور مردم در صحنه و مشاهده قدرت نظام و کشور، تهدید دشمن خنثی می‌شود؛ چراکه قدرت و اقتدار ملی، امنیت ملی به وجود می‌آورد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به نزدیک بودند ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب، گفتند: همچنان‌ که مردم در ۴۵ سال گذشته حتی بدون یک نوبت تعطیلی در همه شهرها و روستاها به خیابان‌ها آمده و با سر دادن شعار، از انقلاب خود دفاع، و تبعیت و بیعتشان را با امام بزرگوار اعلام کرده‌اند، امسال نیز ان‌شاءالله مردم عزیز در راهپیمایی ۲۲ بهمن که نشانه اقتدار ملی است به صورت پر شور شرکت خواهند کرد.
در ابتدای این دیدار، امیر سرتیپ حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به تعهد نیروی هوایی به راه و مکتب شهیدانی چون بابایی و ستاری، گزارشی از برنامه‌ها و دستاوردهای یک سال گذشته این نیرو بیان کرد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی