[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بهره‌برداری از درمانگاه تأمین اجتماعی استان فارس در شهرستان فیروزآباد، روزنامه شیراز نوین

آیین افتتاح و بهره‌برداری از درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرستان فیروزآباد در آستانه سالروز مبعث پیامبر اکرم(ص) هم‌زمان با دهه مبارک فجر برگزار شد. به گزارش شیرازنوین، این مراسم با حضور استاندار فارس، نماینده مردم شریف فیروزآباد در مجلس شورای اسلامی، مدیرکل و مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس، فرماندار شهرستان فیروزآباد با همراهی جمعی از مقامات مسئول برگزار شد.
استاندار فارس در این مراسم بر ارائه خدمات مطلوب به اهالی ولایت‌مدار استان تأکید کرد.
دکتر محمدهادی ایمانیه با تبریک مبعث رسول اکرم(ص) و گرامیداشت دهه پرفروغ فجر افزود: مجموعه تأمین اجتماعی استان فارس بر عهد خدمت‌رسانی به جامعه وفادار است و در این راستا فاز اول درمانگاه مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس در شهرستان شهیدپرور فیروزآباد به بهره‌برداری می‌رسد. او گسترش زیرساخت‌های درمانی را سرلوحه عملکرد دولت سیزدهم ارزیابی کرد و افزود: با بهره‌برداری از این درمانگاه تأمین اجتماعی جمعیتی بالغ بر 52هزار بیمه‌شده به‌صورت کاملاً رایگان از ارائه خدمات درمانی درمانگاه تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.
نماینده عالی دولت با اشاره به اهمیت تجهیز این مرکز درمانی به تجهیزات تخصصی و فوق‌تخصصی گفت: دولت به منظور ارتقای سطح سلامت و بهبود خدمات درمانی از هیچ تلاشی فروگذار نیست و امیدواریم با مساعدت سازمان تأمین اجتماعی، روند تجهیز این درمانگاه شتاب گیرد.
دکتر ایمانیه از سرمایه‌گذاری یکصد میلیاردی برای ساخت و تجهیز درمانگاه تأمین اجتماعی در فیروزآباد خبر داد و افزود: با ارائه خدمات مطلوب به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی شاهد ارتقای کیفیت سلامت در جامعه خواهیم بود. وی گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی زمینه‌ای را فراهم کند تا متخصصانی که در بیمارستان قائم فیروزآباد فعالیت دارند، بخشی از وقت خود را به ارائه خدمت در این درمانگاه اختصاص دهند. او در بخش دیگری از سخنانش از نقش‌آفرینی بخش صنعت در گسترش زیرساخت‌های کشور قدردانی کرد و افزود: شهرستان فیروزآباد در مسیر شریانی فعالیت‌های اقتصادی کشور واقع شده و پتانسیل‌های ارزنده‌ای در حوزه گردشگری دارد که برای شکوفایی آنها گسترش زیرساخت‌ها در حوزه‌های مختلف ضروری است.
در ادامه این مراسم، مدیر درمان تأمین اجتماعی استان فارس از تلاش جهادی به منظور ارتقای سطح کیفی خدمات به خانواده بزرگ تأمین اجتماعی خبر داد.
دکتر بهرام حسن‌شاهی هم‌زمانی مبعث رسول اکرم(ص) و دهه پرفروغ فجر را فرخنده دانست و اظهار داشت: مدیریت درمان تأمین اجتماعی فارس بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب رسالت خدمت‌گذاری به مردم را سعادتی بزرگ برمی‌شمارد و تمامی تلاش خود را به منظور ارتقا و گسترش خدمات درمانی به کار می‌گیریم. وی با اشاره به جزئیاتی از این واحد درمانی گفت: درمانگاه فیروزآباد در زمینی به مساحت 5هزار مترمربع دارای 4200 مترمربع زیربناست که بخش‌های زنان و مامایی، دندان‌پزشکی، آزمایشگاه و داروخانه به همراه 7 اتاق جهت پزشک عمومی و متخصص در آن آماده خدمت‌رسانی است. به گفته این مقام مسئول در بخش پرستاری خدمات تحت نظر زنان و مردان، تزریقات، نوار قلب، پانسمان، سرم‌تراپی، CSR - CPR و... ارائه می‌شود.
به گفته دکتر حسن‌شاهی، با بهره‌برداری از این درمانگاه تأمین اجتماعی جمعیتی بالغ بر 52هزار بیمه‌شده به صورت کاملاً رایگان از ارائه خدمات درمانی درمانگاه تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.
در ادامه این مراسم، فرماندار شهرستان فیروزآباد خواستار هم‌افزایی به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه شد.
حبیب جمشیدی دهه مبارک فجر را برگ زرینی در تاریخ آزادگی ملت سرفراز ایران قلمداد کرد و افزود: مردم ولایت‌مدار ایران شایسته دریافت بهترین خدمات هستند و برای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به جامعه باید از تمامی ظرفیت‌ها بهره‌مند شد. او با گرامیداشت فرا رسیدن عید بزرگ مسلمانان از اهالی فیروزآباد به عنوان مردمی انقلابی و فرهنگ‌مدار یاد کرد و از تلاش به منظور گسترش زیرساخت‌ها در زمینه‌های مختلف خبر داد.
در پایان این مراسم، استاندار فارس از بخش‌های مختلف این مرکز درمانی بازدید به عمل آورد. این گزارش می‌افزاید: دکتر جمشیدی به عنوان سرپرست درمانگاه تأمین اجتماعی در فیروزآباد منصوب شده است.
گفتنی است شهرستان فیروزآباد بیش از 122هزار نفر جمعیت دارد که 42 درصد آن تحت پوشش سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند و با بهره‌برداری از این درمانگاه در شهرستان فیروزآباد جمعیتی بالغ بر 52هزار بیمه‌شده به‌صورت کاملاً رایگان از خدمات درمانی تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند. عملیات کلنگ‌زنی این درمانگاه در سال 1398 آغاز شد و در بهمن‌ماه سال جاری به صورت رسمی به بهره‌برداری رسید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی