[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

مطالبه‌گری یاوران شورا با رویکرد مسئله‌محوری باشد، روزنامه شیراز نوین

 نشست هم‌اندیشی یاوران شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین محلات شیراز با مدیریت شهری با حضور مقامات استانی و شهری برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، نشست هم‌اندیشی یاوران شورای اسلامی شهر و جمعی از معتمدین محلات شیراز با مدیریت شهری با حضور مقامات استانی و شهری برگزار شد. معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس با تبریک ایام‌الله دهه فجر، بیان کرد: امروز در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران را جشن می‌گیریم که بنیان‌گذار و رهبر بزرگ انقلاب نقش مهم، راهبردی و تعیین کننده‌ای برای مردم قائل بود. وی یکی از بهترین الگوهای حکمرانی را یاوران شورا و معتمدین در محلات معرفی کرد که در محلات با نگاه و رویکرد مسئله‌محوری می‌توانند مسائل را دسته‌بندی و از طریق نمایندگان در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها پیگیری و از ظرفیت عظیم شهرداری‌ها استفاده کنند.
معاون استاندار فارس تأکید کرد: قطار تلاش و خدمت در شهرداری شیراز با همکاری و پشتیبانی شورای اسلامی این کلانشهر با شتاب خوبی در حال حرکت است.
قزل‌سفلی به برگزاری انتخابات در اسفندماه امسال و لزوم تبیین این مسئله مهم سیاسی توسط یاوران شورا را یادآور شد و گفت: کمتر از یکماه تا برگزاری مهمترین رویداد سیاسی کشور زمان باقی‌مانده و قطعاً همبستگی مردم در ادراک سیاستمداران و تحلیلگران نظام بین‌الملل بسیار با اهمیت خواهد بود. وی ادامه داد: اگرچه مسائل و مشکلاتی در عرصه‌های مخالف داریم اما علی‌رغم مشکلات، مردم حماسه‌آفرینی خواهند کرد. معاون سیاسی و امنیتی استانداری فارس همچنین با بیان اینکه جایگاه ایران اسلامی امروز در جهان بین‌الملل به ویژه غرب آسیا تعیین کننده است، خطاب به یاوران شورا گفت: با مردم گفت‌وگو و مسائل آنها را با رویکرد دقیق و عالمانه از مسئولان مطالبه‌گری کنید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی