[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

منتقدان به «ببعی قهرمان» چند ستاره دادند؟، روزنامه شیراز نوین

فیلم «ببعی قهرمان» به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی و تهیه‌کنندگی محمد مهدی مشکور سی‌امین فیلم اکران شده در جشنواره چهل‌ودوم فجر بود و با مجموع ۲۴ ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۲.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
به گزارش ایرنا، منتقدان سینما روزانه در نظرسنجی ایرنا به فیلم‌های اکران شده در چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر ستاره می‌دهند؛ هر کدام از منتقدان می‌توانند رضایت نسبی خود را از آثار سینمایی با تعداد ستاره‌ها از یک تا پنج مشخص کنند. این نظرسنجی هر روز در خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) منتشر می‌شود.
این خبرگزاری از منتقدان سینما، درباره فیلم ببعی قهرمان که سی‌امین فیلم اکران‌شده در هشتمین روز جشنواره، پنجشنبه ۱۹ بهمن ۱۴۰۲ بود، نظرسنجی کرده است که از نظر تعداد ستاره‌های اعطاشده نتایج نشان می‌دهد این فیلم توانست در مجموع ۲.۱ ستاره را از سیزده منتقد سینما دریافت کند.
براساس حروف الفبا به ترتیب، سعید اسلام‌زاده، زهرا اردکانی، میلاد جلیل‌زاده، مینو خانی، میکائیل دیانی، سیدعلی سیدان، محمدصابری، محمدصادق علیزاده، حمید قادری، محمد محمدی، زهرا محمودی، علیرضا مرادی، احسان ناظم بکایی و مصطفی وثوق‌کیا در نظرسنجی ببعی قهرمان شرکت کردند.
در این نظرسنجی، سه منتقد ۱.۵ ستاره، سه منتقد ۲ستاره، سه منتقد ۲.۵ ستاره، دو منتقد ۳ ستاره به فیلم ببعی قهرمان دادند؛ در حالی سه منتقد اعلام کرده هنوز این فیلم را ندیده‌اند، هیچ‌کدام از منتقدان فیلم ساخته حسین صفارزادگان و میثم حسینی را شایسته دریافت چهار و پنج ستاره ندانستند.
انیمیشن سه‌بعدی ببعی قهرمان محصول سازمان اوج است؛ داستان «ببعی است که همیشه مجلات جغد قهرمان درباره پرواز را می‌خواند در سر رؤیای پرواز دارد و می‌خواهد مانند یک پرنده پرواز کند …»
این انیمیشن به کارگردانی مشترک حسین صفارزادگان و میثم حسینی ساخته شده و محمدمهدی مشکوری تهیه‌کننده آن است. ببعی قهرمان جدیدترین محصول سازمان سینمایی اوج به حساب می‌آید که امسال دو فیلم دیگر هم در جشنواره فجر دارد. فیلم آبی روشن و پرویز خان نیز از محصولات اوج است که در جشنواره رونمایی می‌شود. نویسنده: مقداد اخوان، تهیه کننده: محمد مهدی مشکوری، کارگردان: حسین صفارزادگان و میثم حسینی، مدیر تولید: مسعود محمدی و سمیرا پیشانیدار، کامپوزیت: محمد کریمی، سرپرست نور: سعید گرمابدری، توسعه بصری: علی متصدی، کارگردان هنری: میکائیل براتی، طراح کارکتر: محمد خیراندیش و شفیع آهی از دیگر عوامل این انیمیشن هستند.
منتقدان به فیلم‌های روز اول چند ستاره دادند؟
فیلم دروغ‌های زیبا به کارگردانی مرتضی آتش‌زمزم، با مجموع ۱۸ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم شکار حلزون به کارگردانی محسن جسور با مجموع ۱۰.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۰.۹ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم دو روز دیرتر به کارگردانی اصغر نعیمی با مجموع ۲۱.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۸ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم ظاهر به کارگردانی حسین عامری با مجموع ۱۷ ستاره از ۹ منتقد سینما، میانگین ۱.۸ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز دوم چند ستاره دادند؟
فیلم تمساح خونی به کارگردانی جواد عزتی با مجموع ۴۱.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۳ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم تابستان همان سال به کارگردانی محمود کلاری با مجموع ۲۳.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۶ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم بی‌بدن به کارگردانی مرتضی علیزاده با مجموع ۳۲ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۲.۲ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم پرواز ۱۷۵ به کارگردانی محمدحسین حقیقت با مجموع ۹.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۰.۸ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز سوم چند ستاره دادند؟
فیلم صبح اعدام به کارگردانی بهروز افخمی با مجموع ۲۱ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم شه‌سوار به کارگردانی حسین نمازی با مجموع ۲۱ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم صبحانه با زرافه‌ها به کارگردانی سروش صحت با مجموع ۲۹ ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۲.۲ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی پور با مجموع ۳۲.۵ ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۲.۳ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز چهارم چند ستاره دادند؟
فیلم دست‌های ناپیدا به کارگردانی انسیه شاه‌حسینی با مجموع ۱۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین یک ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم میرو به کارگردانی حسین ریگی با مجموع ۲۲ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۶ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم آغوش باز به کارگردانی بهروز شعیبی با مجموع ۳۰.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۲.۲ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم ساعت جادویی به کارگردانی محمدعلی بصیری نیک با مجموع ۱۸ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۲ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز پنجم چند ستاره دادند؟
فیلم آپاراتچی به کارگردانی قربانعلی طاهری‌فر با مجموع ۳۶ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۲.۷ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم مجنون به کارگردانی مهدی شامحمدی با مجموع ۴۰.۵ ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۳.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم بهشت تبهکاران به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی با مجموع ۲۴ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۷ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم رؤیاشهر به کارگردانی محسن عنایتی با مجموع ۲۱.۵ ستاره از ۱۰ منتقد سینما، میانگین ۲.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز ششم چند ستاره دادند؟
فیلم «نپتون» به کارگردانی محمدابراهیم غفاریان با مجموع ۲۲.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۱.۶ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم «شمشیر و اندوه» به کارگردانی عماد رحمانی و مهرداد محرابی با مجموع ۲۲.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۲ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم «پروین» به کارگردانی محمدرضا ورزی با مجموع ۲۹.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۲.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز هفتم چند ستاره دادند؟
فیلم آسمان غرب به کارگردانی محمد عسکری با مجموع ۳۲.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۲.۳ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم ملکه آلیشون به کارگردانی ابراهیم نورآور محمد با مجموع ۱۳.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم نبودنت به کارگردانی کاوه سجاد حسینی با مجموع ۲۱.۵ ستاره از دوازده منتقد سینما، میانگین ۱.۵ ستاره را برای خود ثبت کرد.
منتقدان به فیلم‌های روز هشتم چند ستاره دادند؟
فیلم باغ کیانوش به کارگردانی رضا کشاورز با مجموع ۴۳.۵ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۳.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم آبی روشن به کارگردانی بابک لطفی خواجه‌پاشا با مجموع ۳۸ ستاره از چهارده منتقد سینما، میانگین ۲.۷ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم نوروز به کارگردانی سهیل موفق با مجموع ۱۷.۵ ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۱.۳ ستاره را برای خود ثبت کرد.
فیلم ببعی قهرمان به کارگردانی حسین صفارزادگان و میثم حسینی با مجموع ۲۴ ستاره از سیزده منتقد سینما، میانگین ۲.۱ ستاره را برای خود ثبت کرد.
چهل‌ودومین جشنواره بین المللی فیلم فجر شامگاه چهارشنبه ۱۱ بهمن رسماً افتتاح گردید و از روز پنجشنبه اکران فیلم‌ها در خانه جشنواره(برج میلاد تهران) و سینماهای مردمی آغاز شد؛ ۲۲ فیلم در بخش سودای سیمرغ، ۱۲ فیلم در بخش نگاه نو و ۴ فیلم در بخش انیمیشن با یکدیگر رقابت می‌کنند و در نهایت برگزیدگان بخش‌های مختلف در مراسم اختتامیه(۲۲ بهمن) معرفی خواهند شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی