[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

اجرای ۱۰ گروه سرود در جشنواره موسیقی فجر، روزنامه شیراز نوین

۰ گروه سرود طی پنج شب در قالب سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به میزبانی سالن کوشک هنر در باغ کتاب به روی صحنه می‌روند. 
به گزارش ایسنا به‌نقل از روابط‌ عمومی جشنواره موسیقی فجر، کوشک باغ هنر هر شب ساعت ۱۸:۳۰ میزبان علاقه‌مندان موسیقی و حوزه سرود خواهد بود. ری‌نوا و شمیم یاس(۲۳ بهمن‌ماه)، اسرا و سپیدار(۲۴ بهمن‌ماه)، ساقی کوثر و عابس(۲۵ بهمن‌ماه)، فرزندان ایران و ابن‌الرضا(۲۶ بهمن‌ماه) و رهروان حضرت زهرا(س) و نوای مهر(۲۷ بهمن‌ماه) روی صحنه خواهند رفت. ورود برای عموم علاقه‌مندان در این بخش رایگان است.
پهنه رودکی، پارک آب و آتش و پل طبیعت به‌عنوان بخش جنبی این دوره از جشنواره به مدت پنج شب با هنرنمایی گروه سرود «مهروطن» و گروه موسیقی «نی نواز» میزبان عموم مخاطبان در فضای باز خواهند بود.
تالار وحدت، تالار رودکی، فرهنگسرای ارسباران، فرهنگسرای بهمن، سالن کوشک باغ هنر، سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی و سالن سوره حوزه هنری میزبانان اجراهای این دوره از جشنواره هستند. 
علاقه‌مندان برای تهیه بلیط می‌توانند به سامانه fajr۳۹.com مراجعه کنند.
سی‌ونهمین جشنواره بین‌المللی موسیقی فجر به همت دفتر موسیقی معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، توسط انجمن موسیقی ایران با همکاری بنیاد رودکی به دبیری رضا مهدوی از ۲۳ تا ۲۸ بهمن، امسال در بخش‌های رقابتی(جایزه باربد) و غیررقابتی هم‌زمان در تهران و استان‌های دیگر برگزار و جایزه ترانه،‌ جایزه موسیقی و رسانه، بخش سرود و نشست‌های پژوهشی برنامه‌های دیگر این دوره از جشنواره خواهد بود.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی