[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده انتظامی فارس: حضور سرشار از بصیرت مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن قابل‌تقدیر است، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان، با صدور پیامی از حضور حماسی مردم همیشه در صحنه و فهیم استان در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن، تقدیر و تشکر کرد. به گزارش خبرگزاری پلیس، متن پیام سردار رهام‌بخش حبیبی به این شرح است: در چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، امت سرافراز و حماسه‌ساز استان فارس همگام با هم‌وطنان سراسر کشور با حضور سرشار از بصیرت خود در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن بار دیگر اوج علاقه و ارادت خود را نسبت به انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و دستاوردهای ارزشمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان داده و میثاق خود را با شهدا و امام شهدا بار دیگر تجدید کردند.
قطعاً این حضور پرشور و انقلابی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات مردم شریف استان فارس بوده و در این روز جهانیان بار دیگر شاهد خلق حماسه‌ای دیگر از بزرگ‌مردان و زنان این خطه پهناور از کشور عزیزمان بودند.
فرماندهی انتظامی فارس، با تقدیر از حضور آگاهانه و انقلابی امت شهیدپرور استان در آیین گرامیداشت چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، به ویژه راهپیمایی حماسی یوم‌الله 22 بهمن، توفیق همگان و تداوم نهضت شکوهمند امام راحل را از درگاه خداوند قادر و متعال مسئلت می‌نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی