[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۷
  • دوره جدید

دوره صراط نور در فارس برگزار شد ، روزنامه شیراز نوین


دوره توانمندسازی خادمان کاروان‌های راهیان نور بسیج دانشجویی فارس با عنوان صراط نور برگزار شد. به گزارش دریافتی شیرازنوین، دوره صراط نور ۳ ویژه توانمندسازی خادمان کاروان‌های راهیان نور دانشجویی فارس به همت بسیج دانشجویی این استان با حضور ۱۵۰ دانشجو در شیراز برگزار شد.
در این دوره که با محتوا و روش جدیدی اجرا شد، محمد علیان، مدیر مسئول مرکز طراحی راهیان نور انقلاب اسلامی به‌عنوان مدرس حضور داشت. در این برنامه، جمشید فیروزی مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اظهار داشت: مدلی طراحی کردیم که در آن بحث‌های گفتمانی، معرفتی و مهارتی برای دانشجویان ارائه شده و دانشجو پس از پایان دوره بتواند یک راهیان نور گام دومی را اجرا کند.
وی با بیان اینکه در مباحث معرفتی و گفتمانی، نسبت راهیان نور با تمدن اسلامی، گام‌های انقلاب اسلامی، نسبت آن با دولت و جامعه اسلامی یکی از حوزه‌های محتوایی دوره است، افزود: برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت تا دانشجو بعد از گذراندن مراحل جذب، مدل راهیان نور خود را بتواند طراحی کند.
مدیر اردویی و حفظ آثار ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس اضافه کرد: باید مدلی طراحی شود که دانشجو بعد از برگشتن از راهیان نور، بتواند نسبت به مسئله‌های جامعه حساسیت داشته باشد و برای حل مسائل جامعه با آن مدل دفاع مقدس طراحی و چاره‌اندیشی کند.
فیروزی با بیان اینکه روایت گفتمانی در کنار روایت جغرافیایی در سرفصل‌های آموزشی دوره صراط نور ۳ قرار گرفت، تصریح کرد: هدف از برگزاری دوره صراط نور، ارتقای آمادگی دانشجویان در راستای اجرای اردوی راهیان نور تحول‌آفرین و فناورانه برای اعزام عموم دانشجویان به استان خوزستان و زیارت یادمان‌های عملیاتی دفاع مقدس 
است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی