[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

داوران به کتاب خشک قانون چسبیده‌اند، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
نماینده شیراز در لیگ برتر بسکتبال که در دو هفته گذشته موفق به ثبت پیروزی شده و وضعیتش را در جدول رده‌بندی بهبود بخشیده است، امروز در بندرعباس به میدان خواهد رفت.
لیموندیس هفته گذشته با نتیجه 98 بر 77 مقابل مس رفسنجان به برتری رسید. در حالی که در همان نیمه نخست، دو بازیکن اصلی و سرمربی این تیم با حکم داوران دیسکالیفه شده بودند.
سرمربی لیموندیس در خصوص آن مسابقه به شیرازنوین گفت: از هوادارانی که به سالن می‌آیند و ما را حمایت می‌کنند و همچنین از خبرنگارانی که حضور پیدا می‌کنند تشکر می‌کنم، اما اگر این عزیزان را کنار بگذاریم، باید بگویم در سایر موارد با ما مانند تیم میهمان برخورد می‌شود.
محمدرضا اسلامی افزود: ما در بازی گذشته بدون بازیکن مؤثر خارجی‌مان به میدان رفتیم؛ در غیاب او، بهترین بازیکن ما وحید اسلامی بود که کاپیتان ما نیز هست. بازیکن خارجی تیم حریف(مس رفسنجان) از ابتدای بازی به صورت بازیکنان ما می‌کوبید و اصلاً به فکر بسکتبال بازی کردن نبود. چندین بار به داور تذکر دادیم که این بازیکن چنین می‌کند، اما هیچ توجهی نشد.
وی گفت: داوران به یک کتاب خشک قانون چسبیده‌اند، اما وظیفه اصلی داور، حفاظت از سلامت بازیکنان است. متأسفانه سلامت بازیکنان ما در مقابل مس در نظر گرفته نشد. از ناظر فدراسیون هم گله‌مندیم که این موارد را به داور گوشزد نکرد.
اسلامی ادامه داد: چشم وحید اسلامی، بازیکن ما به دلیل ضربات عمدی بازیکن حریف، از داخل خونریزی کرد. او در همین حالت ناراحتی و عصبی، اعتراضی را به داور انجام داد و داور او را بلافاصله دیسکالیفه کرد! 
خودم هم وقتی اعتراض کردم بدون اینکه هیچ توهینی کرده باشم، اخراج شدم. 
سرمربی لیموندیس در پایان گفت: من به مجموعه تیمم افتخار می‌کنم؛ کادر فنی و بازیکنانی که مثل خانواده‌ام هستند و در کنار هم داریم تیم بودن را نشان می‌دهیم.  
وی ادامه داد: امیدوارم مسئولانی که آن روز در سالن تشریف داشتند، به مسائلی که رخ داد توجه و رسیدگی کنند. تیم لیموندیس سعی می‌کند نام استان فارس را بالا ببرد و تا به امروز با کمترین بضاعت بهترین نتایج را گرفته است، تیم‌های متمول را شکست داده و لایق حمایت است.
تیم لیموندیس شیراز هم‌اکنون با 24 امتیاز از 18 بازی رتبه نهم جدول 12 تیمی رقابت‌ها در اختیار دارد.
این تیم برای رسیدن به مرحله پلی‌آف باید در هفته‌های باقی مانده دست کم یک پله در جدول بالاتر برود. رتبه هشتم جدول هم‌اکنون در اختیار تیم 25 امتیازیِ آورتا ساری است.
در صدر جدول شهرداری گرگان با 17 پیروزی، 2 شکست و 36 امتیاز صدرنشین است و تیم‌های ذوب آهن با 33 و نفت آبادان با 31 امتیاز دوم و سوم هستند.
دیدار تیم‌های لیموندیس شیراز و فولاد هرمزگان امروز از ساعت 16 در بندرعباس آغاز خواهد شد. نماینده هرمزگان نیز با 21 امتیاز تیم یازدهم رقابت‌هاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی