[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فرانسوی‌ها به دنبال مارسیال، روزنامه شیراز نوین

موناکو و مارسی با جدیت به دنبال توافق با آنتونی مارسیال هستند. به گزارش فوتبال 360، مدت زیادی می‌شود هواداران منچستریونایتد نسبت به شکوفا شدن و تغییر سطح بازی آنتونی مارسیال قطع امید کرده‌اند؛ با این‌حال سرمربیانی که او را در اختیار داشتند نظرشان متفاوت بود و هربار شانسی را برای مهاجم فرانسوی قائل می‌شدند. تن‌هاخ هم چنین نگاهی به مارسیال 28ساله داشت، اما مصدومیت بلندمدت، باعث قطع امید کامل او از مهاجمش شده است.
*پایان دوران 9ساله
مارسیال قراردادی به ارزش هفته‌ای 250 هزار پوند با منچستریونایتد دارد و مدیر برنامه بازیکن برای تمدید قرارداد موکلش، رقمی در همین حدود طلب می‌کرد. منچستریونایتد تن‌هاخ و مدیریت جدید، هرگز برای بازیکنی در این سطح چنین مبلغی را پرداخت نخواهد کرد و سررسید اتمام قرارداد در پایان فصل، به صورت قطعی جدایی را نهایی خواهد کرد. یونایتدی‌ها به مدیر برنامه بازیکن فرانسوی اعلام کرده‌اند به دنبال باشگاهی برای ادامه‌ کار مارسیال باشد و از همین لحظه او می‌تواند برای ادامه‌ کارش اقدام کند.
*موناکو و مارسی، مشتریان جدی
برنده جایزه «پسر طلایی» سال 2015، فوتبالش را از المپیک لیون آغاز کرد، اما اوج شکوفایی او در موناکو رقم خورد. مارسیال با درخشش در فصل آخر حضور در فرانسه توانست عنوان بهترین بازیکن جوان سال را از آن خود کند و سپس راهی یونایتد شود. این گذشته خوب باعث شده تا موناکو اولین و جدی‌ترین مشتری بازیکن سابق خودش باشد. البته آنها تنها مشتری مهاجم یونایتد نیستند و تیم مارسی هم اولین پیشنهاد را برای مارسیال ارسال کرده است. مارسیال دوست داشت تا بتواند نشان دهد هنوز در حد و اندازه منچستریونایتد است، اما منچستری‌ها دیگر علاقه‌ای به حضور این بازیکن در تیمشان ندارند. خروج او قطعی است و مارسیال باید هرچه سریع‌تر برنامه آینده خودش را مشخص کند. تجربه نشان داده بعد از حضور در منچستریونایتد بازیکنان شاید دیگر نتوانند به راحتی، مقصد مناسبی را برای خودشان بیابند و مارسیال باید از همین حالا بلیط فرانسه را برای خودش رزرو کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی