[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

چرخ توسعه در مناطق روستایی در چرخش است ، روزنامه شیراز نوین

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد: 
چرخ توسعه در مناطق روستایی
در چرخش است 

مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد با اشاره به اینکه در بیش از ۱۸ روستا عملیات عمرانی انجام شده و در سال جاری به بیش از ۲۵ روستا خواهد رسید، گفت: چرخ توسعه ومحرومیت‌زدایی در همه مناطق شهرستان فیروزآباد در چرخش و حرکت است.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان فارس، محمدناصر کریمی از افتتاح و بهره‌برداری از  ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد از بخش میمند این شهرستان خبر داد و گفت: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد اجرا شده است. محمدناصر کریمی مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد افزود: این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲۰۰میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی فیروزآباد از محل اعتبار ملی و نیز مشارکت دهیاری و اهالی روستا اجرایی شده است. مدیر بنیاد مسکن شهرستان فیروزآباد ادامه داد: برای این طرح در بحث تکمیل زیرسازی با اعتباری بالغ بر ۲۰۰۰۰ میلیون ریال و مجموع اعتبارات دو دستگاه بیش از ۵۰هزار میلیون ریال صرف شده است. 
اعضای شورای اسلامی و دهیاری روستا با اهدای لوح یادبود از زحمات کریمی مدیر بنیاد و صفری کارشناس فنی بنیاد مسکن تقدیر کردند. این مراسم با حضور محمدمهدی فروردین نماینده ‌مردم در مجلس، جمشیدی فرماندار شهرستان فیروزآباد، حاج‌آقا بهزادی امام‌جمعه شهر میمند و برخی مسئولان محلی ترتیب یافت.
ساسانی بخشدار بخش میمند، محمدناصر کریمی مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان فیروزآباد، دهیار و شورای اسلامی روستای مرادآباد و اعضای شورای اداری بخش میمند در مراسم افتتاح ۸۵۰۰ مترمربع آسفالت معابر روستای مرادآباد حضور داشتند و این طرح به صورت نمادین توسط امام‌جمعه بخش میمند افتتاح شد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی