[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تفکر علمی اساتید، سرمایه دانشگاه است، روزنامه شیراز نوین

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: کارهای گروهی اثربخش است و در زمینه هوش مصنوعی نیز با همراهی یک گروه منسجم و به کمک ارائه گزارش‌ها و جمع‌آوری اطلاعات روزآمد، می‌توان شاهد درخشش این گروه آموزشی در کشور بود.
دکتر سیدوحید حسینی در نشست آغاز به کار گروه آموزشی هوش مصنوعی در دانشگاه، با اشاره به روند توسعه ملی در ابعاد گوناگون، پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف را غیرقابل انکار دانست. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، این مقام مسئول سرمایه اصلی دانشگاه را توانمندی‌ها و تفکر علمی اساتید دانست و بر استفاده از این ظرفیت باارزش تأکید کرد.
او با بیان توانمندی بخش‌های مختلف دانشگاه در زمینه هوش مصنوعی، راه‌اندازی گروه آموزشی هوش مصنوعی را اقدامی زیرساختی برای بهره‌مندی علمی از این ظرفیت برشمرد و افزود: کارهای گروهی اثربخش است و در زمینه هوش مصنوعی نیز با همراهی یک گروه منسجم و به کمک ارائه گزارش‌ها و جمع‌آوری اطلاعات روزآمد، می‌توان شاهد درخشش این گروه آموزشی در کشور بود.
وی ادامه داد: امروزه بیشتر کشورها به دنبال هوش مصنوعی و استفاده کاربردی از آن هستند و با توجه به زیرساخت‌های موجود و اساتید مجرب این حوزه در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، ضرورت دارد با استفاده از این ظرفیت، در حوزه‌های مختلف سرمایه‌گذاری کرد.
دکتر «مهرزاد لطفی» مدیر گروه آموزشی هوش مصنوعی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست با اشاره به اهمیت و نقش هوش مصنوعی در حوزه‌های مختلف، یکی از اهداف گروه را فرهنگ‌سازی برای استفاده از هوش مصنوعی در حوزه آموزش، پژوهش و درمان عنوان کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی