[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

کسری در راه مسکو، روزنامه شیراز نوین

کسری طاهری به‌عنوان ستاره تیم ملی زیر 17 سال فوتبال ایران مورد توجه زسکا مسکو قرار گرفته است.
به گزارش ورزش سه، درخشش بازیکنان ایران در جام جهانی زیر 17 سال موجب شده تا شاگردان حسین عبدی در کانون توجهات تیم‌های اروپایی قرار بگیرند و حالا کسری طاهری ستاره 17ساله سپاهانی‌ها مورد توجه نماینده فوتبال روسیه قرار گرفته است.
کسری طاهری متولد ۱۳۸۵، مهاجم با استعداد از دیار یاسوج در حال حاضر بازیکن تیم فوتبال نوجوانان فولاد مبارکه سپاهان و بازیکن تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران است که در چهار بازی جام جهانی زیر 17 سال،  دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل داد و ستاره تأثیرگذار تیم ملی ایران در این رقابت‌ها بود.
این فوتبالیست ۱۷ساله در مجموع در ۱۵ بازی در تیم ملی ایران شش گل زد و چهار پاس گل را هم برای هم‌تیمی‌هایش تدارک دید. طاهری در سن ۱۱ سالگی برای شرکت در تست تیم سپاهان به اصفهان آمد و پس از گذشته یک هفته از تست‌گیری، توانست نظر استعدادیابان را به خود جلب کند و عضو این باشگاه بزرگ شد.
او در حال حاضر ۶ سال است که بازیکن تیم فولاد مبارکه سپاهان شده و این پیشنهاد می‌تواند او را در مسیری قرار دهد که روزی سردار آزمون آن را طی کرد.
سردار آزمون زمانی که ۱۵ سال سن داشت به جوانان سپاهان پیوست. در حالی‌ که آزمون در سفرهای تدارکاتی سپاهان در ترکیه حضور پیدا کرده بود، اما بازی رسمی برای این باشگاه انجام نداد ولی در جشن قهرمانی سپاهان در لیگ برتر ایران در فصل ۹۱-۱۳۹۰ حضور پیدا کرد.
در طول فصل ۹۲-۱۳۹۱، به لطف نمایش عالی آزمون در تیم جوانان ایران، سردار مورد توجه چند باشگاه اروپایی، از جمله روبین کازان قرار گرفت. آزمون زمانی که اواخر همان سال در سن ۱۷سالگی به روبین کازان پیوست، جوان‌ترین لژیونر ایران شد.
حال کسری طاهری که سردار آزمون را الگوی خود می‌داند در لیست مورد علاقه‌های باشگاه زسکا قرار گرفته؛ تیمی که با 18 بازی، 7 برد، 7 تساوی و 4 باخت داشته و 10 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی