[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تعاونی‌های مسکن مشکلات مزمن‌شده دارند ، روزنامه شیراز نوین


استاندار فارس بر ضرورت حل مشکلات تعاونی‌های مسکن تأکید کرد و خواستار تسریع در اقدامات، برای رفع همیشگی این مشکل مزمن شده استان شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، یکصد و نود و نهمین جلسه شورای مسکن استان ظهر چهارشنبه ۲۵ بهمن‌ماه با حضور اعضا، به ریاست محمدهادی ایمانیه با شش دستور کار برگزار شد.
استاندار فارس در این جلسه با اشاره به اینکه انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در یازدهم اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، گفت: هر چه می‌توانید در برگزاری این انتخابات باشکوه، مشارکت داشته باشید و به سهم خود و در دستگاه خود موانع و مشکلات پیش روی مشارکت مردم را برطرف کنید.
وی به مشکلات مزمن شده تعاونی‌های مسکن هم اشاره کرد و افزود: تلاش شود مشکلات تعاونی‌های مسکن گروه‌های مختلف مرتفع شود؛ در صورت لزوم، بنده هم حاضرم در جلسات مرتبط با این مشکل شرکت کنم تا موضوع تعاونی‌های مسکن برای همیشه حل شود.
محمدهادی ایمانیه سرعت اقدامات در حوزه تأمین مسکن و زمین را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: زمین‌هایی که طبق قانون به واجدان شرایط تعلق می‌گیرد، به ازای هر فرد مشخص و به ذی‌نفع نیز اطلاع‌رسانی شود.
نماینده عالی دولت در فارس در بخش پایانی خود با اشاره به برخی از مشکلات مزمن شده‌ استان و شهر شیراز نیز گفت: با استفاده از زمین‌های دولتی و فرایند ایجاد ارزش افزوده، برای تکمیل ورزشگاه پارس اقدام و این مشکل مزمن شده را که مشمول زمان هم شده است، به صورت ریشه‌ای حل کنید و برای استفاده مردم در خدمت آنها قرار دهید. در این جلسه پرداخت تسهیلات به زمین‌هایی که دارای سند دفترچه‌ای هستند، بررسی و گزارش مالی از طرح ۲۲۲ واحدی دودج ارائه شد. همچنین نحوه توافق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و اداره کل راه و شهرسازی در خصوص آماده‌سازی‌های اراضی نهضت ملی مسکن مطرح شد و اداره کل تأمین اجتماعی استان مواردی مرتبط با موضوع بیمه تأمین اجتماعی نهضت ملی مسکن ارائه داد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی