[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تابلو و بنرهای غیرمجاز جمع‌آوری شد ، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۴ گفت: به منظور حفظ زیبایی‌های بصری، تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه جمع‌آوری شد. اسدزاده اظهار کرد: به منظور بهبود وضعیت سیمای شهر و در اقدامی ضربتی و با اخطارهای قبلی، عملیات جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز در حال اجراست. وی افزود: این عملیات با عنوان «اجرای طرح جهادی جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز» از سطح منطقه انجام می‌شود که به صورت مرحله‌ای و با در نظر گرفتن اولویت‌های مشخص ادامه دارد.
این مسئول یادآور شد: طرح مذکور به دنبال اجرای تبصره یک بند ۲ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها در حال اجراست که شهرداری مکلف است از سد معابر عمومی، اشغال پیاده‌روها، رفع موانع موجود و آزادسازی معابر عمومی جلوگیری کند.
شهردار منطقه ۴ بیان داشت: با ایجاد بهداشت روانی و تلطیف بصری برای شهروندان، ارتقای سطح سیمای شهری محقق خواهد شد.
اسدزاده گفت: طرح جمع‌آوری در منطقه ۴ و در مسیر بولوار امیرکبیر، حدفاصل پل امام حسن مجتبی(ع) تا پل چنار راهدار انجام شده و انواع تابلوهای ال‌ای‌دی عمود بر نما، ال‌ای‌دی حاشیه معابر و بنرهای تبلیغاتی غیرمجاز از حاشیه معابر پاک‌سازی شد.
وی با تأکید بر ضرورت جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح منطقه بیان کرد: پاک‌سازی معابر از تابلوها و بنرهای غیرمجاز با توجه به اهمیت سیمای شهری در ایجاد آرامش، نشاط اجتماعی، حفظ و افزایش بهداشت روانی جامعه و ضرورت پیشگیری از اختلال در سیمای شهری انجام خواهد شد.
شهردار منطقه ۴ با بیان اینکه نصب بدون ضابطه و مجوز تابلوهای تبلیغاتی از عوامل بروز آشفتگی در نما و منظر شهری است، عنوان کرد: تابلوهای غیرمجاز نه‌تنها بر سیما و منظر شهری اثرگذار است؛ بلکه با عدم ایمنی لازم، سبب بروز حوادث و خطرات احتمالی برای شهروندان 
می‌شود.
اسدزاده خاطرنشان کرد: این اقدام در جهت جلب رضایت شهروندان صورت گرفته و انتظار می‌رود شهروندان ضمن عدم نصب تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز، در اجرای این طرح همکاری لازم را با شهرداری منطقه ۴ داشته باشند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی