[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۹
  • دوره جدید

دو امتیاز پرید، مُفتِ مُفتِ مُفت، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
در حالی که همه فجری‌ها منتظر سوت پایان بازی و ثبت سه امتیاز ارزشمند در رشت بودند، داماش که به نظر نمی‌رسید توانی برای رسیدن به دروازه فجر شهید سپاسی داشته باشد از یک غفلت استفاده کرد و دو امتیاز مهم را از شاگردان رجب زاده گرفت.
از هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور عصر دیروز چهارشنبه یک دیدار در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار شد.
در این مسابقه تیم‌های فجر شهید سپاسی شیراز و داماش گیلان در حالی به مصاف هم رفتند که فجر در رتبه سوم جدول قرار داشت و داماش تیم هفدهم بود.
داماش با ترکیب اشکان توانا، آرمین انبساطی، سجاد قلی‌بیگی، رضا زاهد تبار، سعید طالبی، عباس کندل، پژمان نجات، حسین خیری، محمد رستمی، سعید دلاور و سپهر سیمان پور به میدان آمد و در سوی مقابل نیز علی غلامزاده محمدرضا شیرزادی آرام عباسی میثم مرادی، داوود رجبی، حامد بحیرایی، محمدرضا فلاحیان، عرفان پورافراز، علی فتحی، محسن سیفی و مهدی شریفی در ترکیب فجر شهید سپاسی قرار گرفتند.
علی بای، احمد رفیعی، ابوالفضل بیات و محمدحسین یحیی زاده قضاوت این بازی را برعهده داشتند.
فجر شهید سپاسی که از ابتدای بازی میل بیشتری برای حمله از خود نشان می‌داد، در دقیقه 16 با ضربه عرفان پورافراز از میزبان خود پیش افتاد.
تیم شیرازی در دقایق پایانی نیمه اول نیز با یک کار گروهی زیبا به یک گل دیگر دست یافت، اما پرچم کمک‌داور به علامت آفساید بالا رفت و این گل مردود شد؛ نیمه اول با پیروزی یک بر صفر فجر شهید سپاسی به پایان برسد.
در نیمه دوم، داماش برای پیشگیری از این شکست خانگی به میدان آمد و حملاتی را هم روی دروازه زردپوشان شیرازی انجام داد؛ از جمله ضربه سر آرمین انبساطی در دقیقه 53 که با واکنش علی غلامزاده خنثی شد.
در دقیقه 66 فجر شهید سپاسی اولین موقعیت خود در نیمه دوم را روی دروازه آبی‌پوشان ایجاد کرد که ضربه سر محسن سیفی را اشکان توانا به سختی راهی کرنر کرد. کرنر ارسالی نیز با ضربه سر حامد بحیرایی همراه شد که این توپ روی سقف دروازه داماش فرود آمد.
در دقیقه 80 هم در شلوغی جلوی دروازه فجر شهید سپاسی، پژمان نجات می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند، اما مدافعان فجر شهید سپاسی زودتر توپ را دفع کردند.
دو دقیقه بعد، رجب‌زاده دو تعویض همزمان انجام داد تا به مدیریت بازی بپردازد؛ در دقیقه 84 داماش روی ارسال ایستگاهی خطرساز شد، اما ضربه سر سپهر سیمان پور را غلامزاده به راحتی مهار کرد.
در دقیقه 85 حامد بحیرایی با یک ضربه زمینی از پشت محوطه جریمه، دروازه داماش را هدف قرار داد، اما این توپ را اشکان توانا به راحتی مهار کرد.
در دقیقه 86 بهترین موقعیت نصیب داماش شد؛ آبی‌پوشان با حرکات ترکیبی زیبا وارد محوطه جریمه فجر شهید سپاسی شدند و در چند مرحله سعی کردند ضربه نهایی را به توپ بزنند، اما هوشیاری مدافعان و دروازه‌بان فجر شهید سپاسی، مانع از فروپاشی دروازه شد.
در وقت اضافه و در حالی که همگان منتظر پیروزی فجر شهید سپاسی بودند، به یک‌باره نفوذ بازیکن داماش از جناح چپ به محوطه جریمه فجر شهید سپاسی با سرنگونی او همراه شد و داور دستور به ضربه پنالتی داد.
سیامک علیزاده در دقیقه 95 پشت این توپ ایستاد و با یک ضربه به وسط دروازه، گل تساوی‌بخش داماش را به ثمر رساند.
پس از هفت دقیقه وقت تلف‌شده، سوت پایان بازی توسط علی بای به صدا درآمد و نبرد دو تیم از بالا و پایین جدول، با نتیجه تساوی به پایان رسید.
بدین‌ترتیب فجر شهید سپاسی با 37 امتیاز و یک پله نزول نسبت به هفته قبل در رتبه چهارم جدول قرار گرفت و داماش با 13 امتیاز روی پله شانزدهم جدول ایستاد.
 تیم فجر شهید سپاسی در هفته بیستم رقابت‌ها روز اول اسفندماه در شیراز میزبان سایپا تهران است و داماش در همان روز، در اهواز به مصاف استقلال ملاثانی خواهد رفت.
ضمن اینکه در سه دیدار باقی‌مانده از هفته نوزدهم رقابت‌ها، امروز در شیراز شهر راز به مصاف آریو اسلامشهر می‌رود، نفت و گاز در گچساران پذیرای مس کرمان است و پارس جنوبی در جم از شاهین بندرعامری پذیرایی خواهد کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی