[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پیروزی کازرونی‌ها در دیار سربداران ، روزنامه شیراز نوین

 شیرازنوین -گروه ورزش
در دیداری که نیمه دومش بسیار مهیج و جذاب دنبال شد، تیم مدعی شهید شاملی کازرون در نبردی سخت مقابل پیکان سبزوار پیروز شد و  رتبه دوم خود را تثبیت کرد.
در یک دیدار از هفته دهم لیگ برتر هندبال عصر دیروز چهارشنبه، یک دیدار در سالن سربداران شهرستان سبزوار برگزار شد و دو تیم پیکان سبزوار و شهید شاملی کازرون به مصاف هم رفتند.
در این مسابقه نفراتی چون یونس عمادپور، علی اسدی، مهدی رضوی، محسن گلزاریان، مهدی رئیسی، علی رفیعی، امیرحسین مسعودنیا، ایمان دلاوری، مهدی اسماعیلی، علی اسماعیل زاده، پارسا شهابی، سینا عاشوری، احمد رمضانی، جواد عرب و پوریا فتاحی در ترکیب پیکان سبزوار قرار داشتند. هدایت این تیم را حسین اسماعیلی برعهده داشت.
فؤاد فرهادی، سید سجاد مرتضویان، امیرحسین انصاری، محمد صفری، ابوالفضل لطفی، حامد حبیب‌ زاده، فرزاد رستمی، طاها شکوهی، مهران حسینی، علی شیخی، حامد منشی زاده، مهرداد صمصامی، بهرام رستمی، مهدی دارینی و کیارش طاهری هم نفراتی بودند که با هدایت حمید صادق‌ شاه نشین در ترکیب شهید شاملی کازرون قرار گرفتند.
در ابتدای این مسابقه شهید شاملی با سه گل برتری، اختلاف مطمئنی را با میزبان ایجاد کرد، اما در نهایت نیمه نخست با نتیجه 15 بر 14 به سود میهمان خاکستری‌پوش مسابقه به پایان رسید.
در نیمه دوم شاهد بازی بسیار مهیجی از سوی هر دو تیم بودیم. در چند دقیقه ابتدایی این نیمه، شهید شاملی بازی به مراتب بهتری را به نمایش گذاشت و پیکانی‌ها در گل‌زنی ضعیف عمل کردند تا اختلاف به 6 گل افزایش پیدا کند.
اما در ادامه شاگردان اسماعیلی با حمایت تماشاگران پرشور سبزواری و روی آوردن به شیوه پاورپلی، موفق شدند اختلاف را به دو گل کاهش دهند.
در دقایق پایانی حساسیت زیادی بر فضای مسابقه حکم‌فرما بود و چند بار بازی به دلیل اعتراض کادر فنی دو تیم متوقف شد، اما در نهایت این شاگردان شاه نشین بودند که به پیروزی 32 بر 29 دست یافتند.
شهید شاملی کازرون با این پیروزی 18 امتیازی شد و جایگاه خود را در رتبه دوم جدول تثبیت کرد؛ پیکان هم با 7 امتیاز در رتبه هشتم جدول باقی ماند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی