[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

مرکز خدمات جامع سلامت شهرک سعدی به‌صورت رسمی افتتاح شد، روزنامه شیراز نوین

با حضور استاندار فارس، مرکز جامع سلامت شهرک سعدی به‌صورت رسمی توسط خیران افتتاح شد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، عصر پنجشنبه ۲۶ بهمن‌ماه و هم‌زمان با اعیاد شعبانیه و سالروز میلاد امام سجاد(ع)، با حضور استاندار فارس در شهرک سعدی شهر شیراز، مرکز خدمات جامع سلامت خیرساز سعدی توسط بانیان آن، به‌صورت رسمی افتتاح شد.  استاندار فارس در حاشیه این مراسم، یکی از وظایف حاکمیت اسلامی را اجرای عدالت دانست و افزود: یکی از مصادیق اجرای عدالت بدین معناست که همه مردم، شهروندان، روستائیان، شهرنشینان و به‌ویژه مناطق کم‌برخوردار بتوانند از حداقل خدمات سلامت استفاده کنند.
وی نقش خیران در همه جای کشور به‌ویژه شیراز را بی‌نظیر و بی‌بدیل خواند و خاطرنشان کرد: خیران همیشه بسیار افتخارآمیز عمل کرده‌اند.
خداوند گذشتگان را رحمت کند که در زمان حیات خود بناهای خیری همچون بیمارستان نمازی، خلیلی، پوستچی، محلاتی و... بنا کرده‌اند؛ این درمانگاه‌ها، بیمارستان‌ها، مراکز اورژانس، آمبولانس‌ها، تجهیزات پزشکی و... همه در تأمین سلامت مردم نقش‌آفرینی کرده و خواهند کرد.
محمدهادی ایمانیه در ادامه به حجم زیاد اقدامات انجام شده توسط خیران استان فارس اشاره کرد و گفت: جمع کمک خیران از ابتدای تشکیل مجمع خیرین سلامت استان بیش از ۱۰۰هزار میلیارد تومان است که نشان از نقش پررنگ خیران دارد. استاندار فارس در پایان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خیران مرکز جامع سلامت، مرحوم حاج حسین مختارنامه و خانم عزت حبیبیان که در یک منطقه کم‌برخوردار و پرجمعیت این مرکز ضروری را احداث کرده‌اند، گفت: دانشگاه تجهیزات بیشتر آزمایشگاهی را برای این مرکز تأمین می‌کند و استانداری نیز نیازهای مرتبط با رادیولوژی را تأمین خواهد کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی