[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تمرکززدایی بسیاری از گره‌ها را باز می‌کند، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در دیدار با رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار تمرکززدایی از مرکز و تفویض اختیار به استان‌ها شد و تحقق آن را گامی اساسی در جهت رفع برخی مشکلات عنوان کرد. 
به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه در دیدار با سعید توتونچی ملکی رئیس امور برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور، ضمن تقدیر از عملکرد احمدعلی افکاری رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس گفت: از دکتر افکاری برای تمام زحماتی که متحمل شد، متشکرم؛ او انصافاً یار وفاداری برای ما بود.
استاندار فارس، پاکدستی، تجربه، علم و خبره بودن در کار را، از ویژگی‌های بارز رئیس پیشین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی فارس عنوان کرد و گفت: همچنان از تجربیات او استفاده خواهیم کرد.
نماینده عالی دولت در فارس در ادامه ضمن تبریک به آقای محسن پاپری زارعی به جهت تصدی مسئولیت جدید سازمان مدیریت فارس گفت: از او هم طبق بررسی‌های انجام شده به جز خوبی، پرتوانی و پرتلاشی چیز دیگری نشنیده‌ایم.
وی ضمن اینکه از محسن پاپری زارعی خواست از ظرفیت‌هایی که در آخر سال پیش می‌آید حداکثر استفاده و بهره را ببرد، در گفت‌وگو با رئیس برنامه و بودجه استان‌های سازمان برنامه و بودجه کشور خواستار افزایش حقوق و ارتقای سطح معیشت کارکنان وزارت کشور شد و گفت: در صورتی که از برخی موارد به صورت قانونی حمایت نشود، بعضی از امورات به مشکل می‌خورد و همچنین زمینه ایجاد تخلفات نیز ممکن است فراهم شود.
محمدهادی ایمانیه در بخش دیگر سخنان خود خاطرنشان کرد: تصمیم‌گیری‌های ملی برای برخی از جزئی‌ترین مسائل استانی، هم سرعت پیشرفت را کند می‌کند و هم آن‌گونه که شایسته است منجر به نتیجه نخواهد شد. وی افزود: فارس و تمام استان‌ها پتانسیل بسیاری دارند و عقیده داریم در صورتی که اختیاراتی به استان‌ها تفویض شود، و شاهد تمرکززدایی از مرکز باشیم، بسیاری از گره‌ها باز و اتفاقات مثبتی در اکثر حوزه‌ها حادث خواهد شد.
استاندار فارس، شرط تحقق این موضوع را اعتقاد عمومی جامعه اداری کشور عنوان کرد و گفت: در صورت اجرای این خواسته استانداران پاسخ‌گوی همه مسائل و موارد مربوط به استان خود خواهند بود. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی