[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

اشتغال بیشترین درخواست جوانان است ، روزنامه شیراز نوین

استاندار فارس در ادامه برپایی منظم و مستمر میز خدمت ویژه جوانان و دانشجویان، در چهاردهمین مرحله، با این قشر از جامعه بی‌واسطه گفت‌وگو کرد. به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، محمدهادی ایمانیه جمعه ۲۷ بهمن‌ماه، با حضور در دانشگاه علمی و کاربردی شیراز چهاردهمین میز خدمت ویژه جوانان و نوجوانان را در چهاردهمین ماه متوالی برگزار کرد.
استاندار فارس که در این میز خدمت با بیست و پنج نفر از جوانان و دانشجویان استان فارسی بی‌واسطه ملاقات کرد، برای حل مسائل و مشکلات آنها نیز دستورات لازم را صادر کرد تا مسیر برای باز شدن گره‌ پیش روی مراجعه‌کنندگان هموار شود.
محمدهادی ایمانیه در حاشیه این ملاقات‌ها، با بیان اینکه جوانان و فارغ‌التحصیلان طبیعتاً مشکلات و مسائل مختلفی دارند، از عقیده خود برای برپایی منظم و مستمر میزهای خدمت ویژه این قشر از جامعه سخن گفت و افزود: تأکید دارم پنجشنبه یا جمعه آخر هر ماه به صورت منظم این ملاقات‌های چهره به چهره انجام شود و شخصاً نسبت به شنیدن مشکلات جوانان و دانشجویان اقدام کنم.
وی از اشتغال به‌عنوان بیشترین درخواست مراجعه‌کنندگان نام برد و افزود: اگر عزیزان فارغ‌التحصیل ما حاضر باشند در صنایع و کارخانجاتی که به نیروی تحصیل‌کرده نیاز دارند، مشغول به کار شوند، فرایند ایجاد شغل برایشان سریع‌تر سپری و سعی می‌شود تا مشکل آنها مرتفع شود.
نماینده عالی دولت در فارس با تصریح بر اینکه اشتغال در امورات اداری و بخش‌های دولتی طبق ضوابط کشوری و در مسیرهای منحصر به خود انجام می‌شود، بر ضرورت تغییر نگاه حاکم بر اشتغال جوانان تأکید کرد و گفت: اگر جوانان برای کار تولیدی و اقتصادی آماده شوند، قطعاً در کنار آنها خواهیم بود و مسیر تحقق خواسته آنها را هموار خواهیم کرد.
وی با اشاره به اینکه در این میزهای خدمت، رؤسا و معاونان دانشگاه‌ها در جهت حل سریع مشکل دانشجویان حضور دارند، خاطرنشان کرد: در صورتی که نیاز به حضور سایر مدیران کل دستگاه‌ها باشد، آنها نیز در این ملاقات‌ها حاضر می‌شوند.
لازم به ذکر است در چهاردهمین میز خدمت جوانان و دانشجویان، مسئولان شرکت شهرک‌های صنعتی، شورای هماهنگی بانک‌ها و همچنین اداره کل راه و شهرسازی حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی